#26 Skrevet November 9, 2008 Jeg kommer vel hjem i løpet av første uken i desember, og blir da hjemme cirka fjorten dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 9, 2008 jeg har fri mellom 10. og 15. Desember... Hva med Søndag 14. Desember da? eller passer det bedre andre dager kansje? Ok for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 14, 2008 Ser ut som det kansje passer for fire da i vertfall. Blir vel fem, for jeg regner med Helge kan? Sier vi søndag 14. des. klokka 18.00? Skal vi prøve peppes pizza? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 14, 2008 Japp. Funker for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 15, 2008 Japp. Funker for meg henger meg på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 15, 2008 me 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 19, 2008 Hadde vert fint om alle kunne tenke litt på hva vi skal prøve å få til på et nordvestreff neste år. Greit å ha noen ideer og gått ut i fra på neste møte.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 19, 2008 Leie motorsport sentere på halsa og ha utstilling, kjøring og sosialt med grilling o.l ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 19, 2008 Leie motorsport sentere på halsa og ha utstilling, kjøring og sosialt med grilling o.l ? Hei. Jeg har allerede kontaktet dem vedrørende dette. Og pr. idag er det ikke aktuelt å leie ut banen til bil bruk. Noe som er litt synd egentlig. Men har noen reserveløsninger til "bilmorro" i hodet Andre ting vi bør få til? Innendørs igjen? Eller noe annet sært og spesielt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 19, 2008 Vet banen ikke egner seg til bil ja, har vært der noen ganger og kjørt kart og den er nok i det minste laget for bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...