Anbefalte innlegg

Jeg kommer vel hjem i løpet av første uken i desember, og blir da hjemme cirka fjorten dager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har fri mellom 10. og 15. Desember... Hva med Søndag 14. Desember da? eller passer det bedre andre dager kansje?

Ok for meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det kansje passer for fire da i vertfall. Blir vel fem, for jeg regner med Helge kan?

Sier vi søndag 14. des. klokka 18.00?

Skal vi prøve peppes pizza?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japp. Funker for meg

henger meg på den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vert fint om alle kunne tenke litt på hva vi skal prøve å få til på et nordvestreff neste år.

Greit å ha noen ideer og gått ut i fra på neste møte....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leie motorsport sentere på halsa og ha utstilling, kjøring og sosialt med grilling o.l ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leie motorsport sentere på halsa og ha utstilling, kjøring og sosialt med grilling o.l ?

Hei.

Jeg har allerede kontaktet dem vedrørende dette. Og pr. idag er det ikke aktuelt å leie ut banen til bil bruk. Noe som er litt synd egentlig.

Men har noen reserveløsninger til "bilmorro" i hodet :)

Andre ting vi bør få til? Innendørs igjen? Eller noe annet sært og spesielt ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet banen ikke egner seg til bil ja, har vært der noen ganger og kjørt kart og den er nok i det minste laget for bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.