Anbefalte innlegg

Er det mulig å oppdrive nye framskjermer og dører til Golf 1 i bra kvalitet (dvs ikke VENG) idag? I såfall hvor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å oppdrive nye framskjermer og dører til Golf 1 i bra kvalitet (dvs ikke VENG) idag? I såfall hvor?

Ja, på Møller.

Er ikke helt avskrekkende pris heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, på Møller.

Er ikke helt avskrekkende pris heller.

Ikke helt korrekt dessverre...... høyre skjerm gikk ut for en stund siden og jeg sikret meg de to siste venstre skjermene i sommer.Så de er utgått fra hovedlageret men jeg ser at VW Classicparts fortsatt har både venstre og høyre så det er bare å løpe og kjøpe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk det ja, var vel ca ett år siden jeg sjekka :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan finner man fram til delene på VW Classicparts? Er ikke veldig bra i tysk... Er fortsatt på jakt etter BRA dører... Så hvis noen har noen som er rust og skadefrie så ta kontakt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan finner man fram til delene på VW Classicparts? Er ikke veldig bra i tysk... Er fortsatt på jakt etter BRA dører... Så hvis noen har noen som er rust og skadefrie så ta kontakt!

http://www.vw-classic.net

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.