#1 Skrevet Oktober 16, 2008 Driver å bygger om til coilovers på coupen. Men ser ut som jeg støter på endel prøblemer med drivaksler osv. Og har da funnet ut at å skjøte typ85 drivakslene med typ89 aksler er en løsning som kunne funka:P Noen som vet om dette går? Og vil det holde? Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2008 Akslinger som er friksjonssveist er i utgangspunktet like sterke og rette som orginale akslinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2008 Har lurt å levere dem til et firma i Oslo. Husker ikke hva det heter men regner med at det blir det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2008 GKN Driveline du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2008 Kardang service? eller noe sånt er det hvertfall noe som heter som jeg vet er mye brukt av de med MYE krefter i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2008 De som het Unicardan heter nå : GKN Walterscheid AS De har flyttet fra Lørenskog til Vestby btw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2008 Er de John-Arne snakker om her som jeg mente. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2008 Var en av dem trur jeg! Skal høre med han kamraten min som kjente dem:) Ikke at jeg skal ha så mye krefter i bilen, men det må nå engang til:P hehe:) Jg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 20, 2008 De som het Unicardan heter nå : GKN Walterscheid AS De har flyttet fra Lørenskog til Vestby btw. Her må jeg rette meg selv De heter GKN Driveline Service og ligger fremdeles på Karihaugen. Sjekk http://www.gknservice.no Beklager feilinformasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 23, 2008 Forresten. Er det noen her som har en anelse om hvor mye detta ca hadde kosta? Skal skjøte typ85 aksler med typ89 på midten! JG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 23, 2008 Ingen som har en anelse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 23, 2008 Mener å huske det kostet 1.200,- for å korte en drivaksel for noen år siden. Er det ikke bare å ringe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 23, 2008 Mener å huske det kostet 1.200,- for å korte en drivaksel for noen år siden.Er det ikke bare å ringe da? Joda, har sendt de en mail, så får se hva jeg får som svar! 4000,- + - bør være en grei pris håper jeg:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 24, 2008 Snakka med GKN nå! De skjøta ikke drivaksler, da herdigen forsvant! Hva faen skal jeg gjøre da:P? Haha:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 25, 2008 Merkelig. De korta inn mine i 2003/04. Det kosta (som J-A skrev ovenfor) 1200kr/stk og den lille 1,8L-motoren min har ennå ikke greid å rive de i filler:D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 25, 2008 Merkelig. De korta inn mine i 2003/04. Det kosta (som J-A skrev ovenfor) 1200kr/stk og den lille 1,8L-motoren min har ennå ikke greid å rive de i filler:D. Det stod at de hadde feila så mye med dette så de ville ikke gjøre det mer: klø : Jaja Ser ut som om jeg har funnet en annen løsning på problemet;) JG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 24, 2011 løfter denne litt. men som vet hvordan de "proffe" skjøter drivakslinger (ikke mellomaksling). er det bare rør med riktig diam i hver ende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 24, 2011 Ett tips er og lage en hylse (God lengde på) som begge akslingene passer perfekt inni, så sveiser du dem sammen...Bør bli temmelig rett, muligens en må rette litt etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...