#1 Skrevet Oktober 16, 2008 Heisann. En kollega av meg har fått noen riper over hjulbue bak pga en bil som har tatt borti bilen når den sto parkert. Ripene kjenner jeg med naglen, men ikke så mye. Er dette mulig og fikse med våtsliping? Eventuelt hvem i Bergen er flink til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2008 etter at min far skulle være kjekk og måke snø med pisavakost av S6'en jeg hadde for noen år tilbake så gikk jeg utifra at panser og koffertlokk måtte lakkes... Men dette fikk jeg fikset for rimelig penge av en som jobber for CarCleaningCompany på straume, jobber vel og som klargjører for Solholm Bil og Bilspesialisten her ute. Han slipte, rubbet og polerte vekk stripene og lakken ble som ny;) Men er vel forutsatt at det ikke er gått helt igjennom klarlakken, da må det hardere skyts til vil eg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2008 Ja det er lakkeringen jeg håper han slipper, men det kan vell en skikkelig pleier måle også.. Skal henvise han til Solholm Ingen her i klubben som driver med dette i Bergen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2009 Løfter denne jeg, noen som har noen og annbefale i Bergens traktene, private eller bedrift? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2011 Løfter denne jeg, noen som har noen og annbefale i Bergens traktene, private eller bedrift? Fikk du noe svar på denne? Noen private i Bergen som driver med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2011 Spør inne på Detailersclub.no. Det er et par dyktige bergensere der som tar på seg oppdrag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2011 Fikk du noe svar på denne? Noen private i Bergen som driver med dette? Fikk ingen svar på denne nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2011 http://www.detailersclub.no/forum/user/243-lexgtturbo/ Snakk med denne karen, Jørgen Lexander. Meget dyktig kar som tar på seg sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2011 http://www.detailersclub.no/forum/user/243-lexgtturbo/Snakk med denne karen, Jørgen Lexander. Meget dyktig kar som tar på seg sånt Takker for tips, skal høre med han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 28, 2011 http://www.detailersclub.no/forum/user/243-lexgtturbo/Snakk med denne karen, Jørgen Lexander. Meget dyktig kar som tar på seg sånt Kan bekrefte at Jørgen kan sakene sine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...