Anbefalte innlegg

Heisann.

En kollega av meg har fått noen riper over hjulbue bak pga en bil som har tatt borti bilen når den sto parkert.

Ripene kjenner jeg med naglen, men ikke så mye. Er dette mulig og fikse med våtsliping?

Eventuelt hvem i Bergen er flink til dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter at min far skulle være kjekk og måke snø med pisavakost av S6'en jeg hadde for noen år tilbake så gikk jeg utifra at panser og koffertlokk måtte lakkes... Men dette fikk jeg fikset for rimelig penge av en som jobber for CarCleaningCompany på straume, jobber vel og som klargjører for Solholm Bil og Bilspesialisten her ute.

Han slipte, rubbet og polerte vekk stripene og lakken ble som ny;) Men er vel forutsatt at det ikke er gått helt igjennom klarlakken, da må det hardere skyts til vil eg tro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er lakkeringen jeg håper han slipper, men det kan vell en skikkelig pleier måle også..

Skal henvise han til Solholm :)

Ingen her i klubben som driver med dette i Bergen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne jeg, noen som har noen og annbefale i Bergens traktene, private eller bedrift? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne jeg, noen som har noen og annbefale i Bergens traktene, private eller bedrift? :)

Fikk du noe svar på denne?

Noen private i Bergen som driver med dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør inne på Detailersclub.no. Det er et par dyktige bergensere der som tar på seg oppdrag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du noe svar på denne?

Noen private i Bergen som driver med dette?

Fikk ingen svar på denne nei..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.