#1 Skrevet Oktober 17, 2008 Hei. Jeg har litt trøbbel med mitt klima anlegg. får bla feilkode 08.3 08.7 11.5 og den værste nå før vinteren 13.1 (Potentiometern till golv- och defrostklaffen ur funktion (krets öppen). Så länge felet kvarstår kan luftvägen endast styras manuellt. Dette medfører at jeg nå ikke får brukt defrosten. All luft kommer bare ut i mitten og ikke noe opp mot vindusruten. Er det noen som vet hvordan jeg får styrt luftveien manuelt til jeg får reparert feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2008 Skjer ingenting når du trykker på retningsknappene heller? Prøv å kjøre dem mange ganger (selv med feilmeldingen på) da _kan_ det løsne. Ulempen er at den sannsynligvis resettes neste gang du skrur på.. 8.7 er enkel, bare ut med vindusviskeren og den er bare å ta ut og rense. Retningsmotoren(e) er værre, men jeg har sett diverse beskrivelser på nettet her&der.. Lykke til, varmeapparat er noe herk! (Særlig mangel på!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2008 Enig med herr Ødegård, varmeapparat er virkelig litt å bryne seg på! Ender du opp med å ta ut hele boksen, så IKKE bruk pakningslimet til Biltema når du skal sette det inn igjen. Silikonmassen de har går greit, men det andre greiene gjør at en rånebil fra 80 tallet blir smågutt ift. hvor mange wunderbaumer du skulle ønske du hadde hatt i bilen etter dette... Uansett: lærerikt å pelle fra hverandre apparatet hvis du skulle komme til det skrittet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...