#51 Skrevet Oktober 25, 2008 Mikkel, man klarer det ja, men det er ganske mye vanskeligere enn en rwd kommer jo også ann på bilen, så jeg tok nok litt i når jeg sa 300hk. Var vel mest s4`en min jeg tenkte på, den var ikke så veldig overstyrt på tørt. men på vått var den det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 25, 2008 Problemet med tyske RWD-biler er at de stort sett eies av to stereotyper jeg nekter å identifisere meg med; Cocky-jeg-vet-bedre-enn-allle-andre-bilen-min-er-best BMW-eiere og Gubbete\Harry Mercedes-eiere, med dertil bilmiljø.. Det værste er egentlig at det lukter kebab i de.. og at setereoanlegget er optimalisert for østlige toner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Oktober 25, 2008 Problemet med tyske RWD-biler er at de stort sett eies av to stereotyper jeg nekter å identifisere meg med; Cocky-jeg-vet-bedre-enn-allle-andre-bilen-min-er-best BMW-eiere og Gubbete\Harry Mercedes-eiere, med dertil bilmiljø.. Second that Eneste jeg ikke liker med disse RWD tyskerne er holdningen til de som kjører sitter bak rattet.. Husker jeg så en Top Gear episode om akkurat dette med kjørbarhet og "cock-o-meter" måling med BMW,Merc og Audi hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Oktober 25, 2008 Det værste er egentlig at det lukter kebab i de.. og at setereoanlegget er optimalisert for østlige toner Å med innebygd kompass som viser retningen mot en by i Saudi-Arabia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Oktober 25, 2008 Å med innebygd kompass som viser retningen mot en by i Saudi-Arabia Mecca! Synes BMW er gromme biler jeg! e30 karosseriet er helt fantastisk fet! Om man ikke skal kjøre biler fordi man er redd for å bli forbundet med stereotype sjåfører av de respektive bilene har man andre problemer tror nå jeg (Dette kommer fra en som kjørte New Beetle med manndommen intakt!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Oktober 26, 2008 Problemet med tyske RWD-biler er at de stort sett eies av to stereotyper jeg nekter å identifisere meg med; Cocky-jeg-vet-bedre-enn-allle-andre-bilen-min-er-best BMW-eiere[...] Det er nok ikke få som tenker det samme om Audieierne heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Oktober 26, 2008 Problemet med tyske RWD-biler er at de stort sett eies av to stereotyper jeg nekter å identifisere meg med; Cocky-jeg-vet-bedre-enn-allle-andre-bilen-min-er-best BMW-eiere og Gubbete\Harry Mercedes-eiere, med dertil bilmiljø.. det var jo smarte ord.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 14, 2010 Hmmm. Mer. A4 B8 (Allroad) med 2.0 TFSI Det som er blankt (alu) er girkassa.. A6 (Allroad) med 2.7 TDI. Denne er riktignok ikke ment å være sportslig, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Februar 14, 2010 (endret) Det er nok ikke få som tenker det samme om Audieierne heller. Vil nå påstå at den gjennomsnittlige Audi eier i norge er en ganske lite bilopptatt person med midt på treet kjøreferdigheter, som kjøpte audi forde nabolaget mener dette er en akseptert bil. (alltså de ser på en kjip utgave av en ny a4 fwd som en feit bil) Bilteknisk vil jeg påstå at gjennomsnitts eieren kan omtrent like mye om bil som en førskolelærer uten lappen. (klart det er unntak.. prater om flertallet.. Selv alle i klubben her er bare en brøkdel av de som kjører audi i norge) Dette er også mye av grunnen til at BMW vinner år på år i lojalitets testen mellom kunder og deres bilmerke.. forde at gjennomsnitts eieren av en BMW er bilopptatt, opptatt av prestanda, kjøreegenskaper osv Så de veit hva de vil ha.. mens en typisk audi eier fort vekk bytter merke om de får nok innput om at no annet er status å ha.. oppsumert.. en typisk audi eier som feks har en a4 b7 1.8t MLT.. Kan fort finne på å bytte til en c klasse eller en 3 serie.. eller en opel feks.. Det forde at de har kjøpt en bil utifra overfladiske tanker og behov fremfor prestanda. En med en BMW vil sjeldent vurdere å hoppe til feks audi.. forde eieren av en BMW ofte setter kjøreglede fremst ikke hvor mange i-pods man kan koble til om gangen feks.. Dette er bevist i disse testene år på år nå som gjøres hvert år:) Igjen prater ikke om den lille prosenten med entusiaster.. Litt av grunnen er at audi lager biler som skal være trygge for alle å kjøre... Selv R8 er lettkjørt uten overaskelser.. Audi setter opp biler for at de skal understyre først.. forde at for en uerfaren lite dyktig fører så er dette tryggest.. men for en som kan kjøre bil litt over gjennomsnittet så er audis oppskrift kjedelig sånn sett (prater om umodifiserte orginale biler) Der gjør BMW det helt annerledes.. de lager biler som ikke er de letteste å kjøre fort.. men om man yter litt som fører så har de mere å gå på og gir føreren en større gevinst tilbake for sine prestanda bak rattet:) De som motsier dette kan umulig ha kjørt en M bil og sammenlikned dette med en S-RS bil.. Audi er så redde for førerene sine at de ikke lar deg koble ut esp helt på nye S6 engang.. kristian kolberg og broren (rallyførere) har en slik som de bruker litt utover hva en i gata får til.. Og selv om man i følge instruksjonene på bilen kan skru av esp og asr helt så er dette bare om man kjører til en viss grense.. sett en proff fører bak rattet og esp slår inn over curbs, ved inngang til sving osv. Audi har blitt kontaktet og deres svar er at det er for å gjøre bilen sikker for folk flest... De tilbød seg riktignok å lage et esp program som ikke gjorde dette til den ene bilen for 50000kr ca. hehe sånnt er orginalt på BMW.. forde de ikke ønsker å hjelpe føreren mere enn fører selv vil.. Vw er like i grunn.. får jo ikke skrudd av esp i det heletatt på golfen! Orginalt understyrt som bare det, krenger værre enn kystvakta gjør i 12m bølger.. hvorfor.. jo forde vag vil at bilen skal ha en tydelig slipp grense og være trygg og understyre fremfor å sladde.. BORING! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Februar 15, 2010 Skulle det komme BMW 320 ? Må da bli en mega suksess. Makan til gjennomført fin nye 320 er. Og 320D motoren er jo helt fantastisk. Man kan jo rett og slett ikke sammenligne den med Audi sin super slappe 1.8TFSI. Nei gitt, liten tvil om at det hadde blitt BMW om jeg måtte valgt mellom disse to bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Februar 15, 2010 Det finnes det.. :9 Kom på 2009 modellene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Februar 15, 2010 Oi, satan. I all verden at jeg ikke har fått med meg det. Nesten flaut. Hvorfor selger ikke alle Passat og A4 eierne som har bil i samme prisklasse bilen sin tvert og kjøper 320XD? Hadde jeg gjort:) Fort! Løp å kjøp en super bil i klassen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Februar 15, 2010 Fordi kvalitet koster. Den slags kvalitet finnes ikke på Audis modeller, selv om de er temmelig dyre de og. Passat er en del billigere, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Februar 15, 2010 Den er jo ikke et alternativ til Passat. Har jo like lite bagasjerom som jeg hadde i min Mini..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Februar 15, 2010 (endret) Fordi kvalitet koster. Den slags kvalitet finnes ikke på Audis modeller, selv om de er temmelig dyre de og. Passat er en del billigere, men... Så voldsomme prisforskjeller er det jo ikke BMW 320 D xdrive sedan 163HK KR 435 600 ,- Audi A4 2,0 TDI Quattro sedan 143HK KR 412 800 ,- BMW`s fordel her er vel at denne også kan leveres med automat i denne kombinasjonen . Kvalitetsmessig syns jeg langt ifra Audi står noe tilbake for BMW . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Februar 15, 2010 (endret) Oi, satan. I all verden at jeg ikke har fått med meg det. Nesten flaut. Hvorfor selger ikke alle Passat og A4 eierne som har bil i samme prisklasse bilen sin tvert og kjøper 320XD? Hadde jeg gjort:) Fort! Løp å kjøp en super bil i klassen:) Du har ikke barnesete skjønner jeg, for da er A4 B7 altfor liten, A4 B8 er litt liten og Passat er akkurat stor nok, men man bør helst ha en A6 4F, i hvertfall med barnevogn og bakovervendt barnestol. BMW 3-serie er vel fortsatt like liten som A4 B7 og er egentlig ingen familiebil i det hele tatt.' Mange som forguder 3-serie med diesel og det er sikkert en kjempebra bil, men å rakke ned på TFSI fra Audi synes jeg ikke den kaklemaskiner kan påberope seg. Ha diskutert BMW'en opp og i mente med BMW-folk og bare å styre unna besserwisser-holdningen og skylappene er nok til å velge noe annet for min del. Det hjelper ikke SÅ mye med tyngdepunkt og bakhjulstrekk med godt under 200 hk og helt død motor over 4000 rpm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Februar 16, 2010 Du har ikke barnesete skjønner jeg, for da er A4 B7 altfor liten, A4 B8 er litt liten og Passat er akkurat stor nok, men man bør helst ha en A6 4F, i hvertfall med barnevogn og bakovervendt barnestol. BMW 3-serie er vel fortsatt like liten som A4 B7 og er egentlig ingen familiebil i det hele tatt.' Mange som forguder 3-serie med diesel og det er sikkert en kjempebra bil, men å rakke ned på TFSI fra Audi synes jeg ikke den kaklemaskiner kan påberope seg. Ha diskutert BMW'en opp og i mente med BMW-folk og bare å styre unna besserwisser-holdningen og skylappene er nok til å velge noe annet for min del. Det hjelper ikke SÅ mye med tyngdepunkt og bakhjulstrekk med godt under 200 hk og helt død motor over 4000 rpm Nå er vel ikke fwd til Audi noe å snakke om heller? Og TFSI kan ikke sammenlignes med 320D motoren? Og jeg mener 320XD som må bare være en A4 Q killer. Og da på alle områder. Skylapper er vel hva store deler av dette forumet er styrt av. Så der tar jeg det med knusende ro. Er på tide å titte vekk fra skylappene, og prøvekjøre andre biler. Ikke bare ha en mening om dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Februar 16, 2010 Nå er vel ikke fwd til Audi noe å snakke om heller? Og TFSI kan ikke sammenlignes med 320D motoren? Og jeg mener 320XD som må bare være en A4 Q killer. Og da på alle områder.Skylapper er vel hva store deler av dette forumet er styrt av. Så der tar jeg det med knusende ro. Er på tide å titte vekk fra skylappene, og prøvekjøre andre biler. Ikke bare ha en mening om dem. Helt enig, men skal man virkelig vite hvem som "killer" hvem, så burde man vel strengt tatt legge alle fordommer tilside og eie em A4 B8 og BMW 3-serie ett års tid hver og SÅ bestemme hvem som er best. Mht skylapper, så har vel de fleste noen av de uansett, men jeg mener uansett små diesel-motorer er oppskrytt og da tar jeg gjerne med både 320D og 2,0 TDI fra VAG. Min erfaring er at folk som sverger til diesel gjør nettopp dette fordi når de kjører en annen motor, så kjører og girer de den som dieselen og da mener man selvsagt dieselen er bedre. Fikk en kollega med 320D til å prøvekjøre min litt tunete 2,0TFSI og han synes bilen var helt ok, nesten som hans egen. Men da jeg ba han dra den til 7000 o/min fikk han lettere sjokk...bilen min er ikke så rask, men jeg tolker det dithen av 320d er relativt moderat ang akselerasjon. Sålenge man kjører 99,9% av tida på vanlig vei så spiller det heller ikke så stor rolle om motoren ligger oppå eller bak forhjulene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Februar 16, 2010 Ha diskutert BMW'en opp og i mente med BMW-folk og bare å styre unna besserwisser-holdningen og skylappene er nok til å velge noe annet for min del. Snakk om å skyte seg selv i foten! [...]men jeg mener uansett små diesel-motorer er oppskrytt og da tar jeg gjerne med både 320D og 2,0 TDI fra VAG. Min erfaring er at folk som sverger til diesel gjør nettopp dette fordi når de kjører en annen motor, så kjører og girer de den som dieselen og da mener man selvsagt dieselen er bedre. Da er det jo folka du har snakket med det er noe feil med, og ikke bilene/motorene. Du kan jo sammenligne f.eks. en 325d mot en 2.7 TDI eller en 330d mot en 3.0 TDI også da. Det er vanvittig mye mer kjøreglede i BMW'en som vil gi deg en sportslig kjørefølelse, kontra Audis "klaging" hver gang du prøver å entre en sving. Sålenge man kjører 99,9% av tida på vanlig vei så spiller det heller ikke så stor rolle om motoren ligger oppå eller bak forhjulene. Det er en grunn til at du kjører den bilen du kjører nå og ikke en '93 Fiesta, er det vel? Det handler om at du gjerne vil kjøre en bil som er god å kjøre, og gjerne litt morsom også. Det merker du selv om du ikke er på en lukket bane. Dessuten er Audimotorene (gjerne VW også forsåvidt) -foran- forhjulene, ikke oppå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Februar 16, 2010 Synes nå både motoren min og kjøreegenskapene er gode jeg,kjørt en kompis sin 320d,ikke dum den heller!, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Februar 16, 2010 (endret) Snakk om å skyte seg selv i foten! Da er det jo folka du har snakket med det er noe feil med, og ikke bilene/motorene. Du kan jo sammenligne f.eks. en 325d mot en 2.7 TDI eller en 330d mot en 3.0 TDI også da. Det er vanvittig mye mer kjøreglede i BMW'en som vil gi deg en sportslig kjørefølelse, kontra Audis "klaging" hver gang du prøver å entre en sving. Det er en grunn til at du kjører den bilen du kjører nå og ikke en '93 Fiesta, er det vel? Det handler om at du gjerne vil kjøre en bil som er god å kjøre, og gjerne litt morsom også. Det merker du selv om du ikke er på en lukket bane. Dessuten er Audimotorene (gjerne VW også forsåvidt) -foran- forhjulene, ikke oppå. For å ta det mest opplagte først. Dette er en VW-Audi-klubb og da forundrer det meg at enkelte er overrasket over at flertallet her sympatiserer med akkurat disse merkene. Hadde jeg villet eie og kjøre en BMW, så hadde jeg blitt medlem av...akkurat...BMW-klubben. Jeg har også skylapper, men ikke i nærheten av rwd-tilbederne i BMW. 50/50 fordeling og rwd er sikkert supert på handling og rundtid på bane, men når jeg tenker på hvor km jeg kjører "aktivt" kjøres, så spiller det, for meg, liten rolle. Jeg pusher ikke grensene i svingene med en svær fortung familiebil uansett og da har jeg intet problem med å mene at for min bruk er en turbomotor (TFSI) i en forhjulsdrevet Audi mye mer effektiv enn en sugemotor (V6 sugemotor) som ofte BMW putter i sine bensinbiler. Men hvis BMW putter en turbomotor i 3- eller 5-serie så jevnes selvsagt den forskjellen ut, så enkelt er det. Når Golf V R32 kjører fortere rundt en bane enn BMW 130i, så er det kanskje noe som tilsier at ikke alle fordommer og synsinger om kjøreglede, respons og sportslighet alltid stemmer. Utover det synes jeg BMW lager pene biler som jeg helt sikkert ville vurdert dersom jeg "måtte" velge noe annet. Men for meg er merketilhørigheten sterk pga familære forhold, fordeler mht service/deler og denne klubben. Så da tar jeg sikkert litt ekstra i for å overbevise meg selv (og tidvis andre) om at VAG er ganske bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Februar 17, 2010 Men hvis BMW putter en turbomotor i 3- eller 5-serie så jevnes selvsagt den forskjellen ut, så enkelt er det. Hvis? 335 har da turbo. Jeg har sammenlignet min med 325iAX både E46 og E91. Jeg ville ikke byttet ut min turbobil mot kjørefølesen som er i den sugemotoren ihvertfall. Ikke ville jeg hatt forbruket heller. De nye 2 liters dieslene derimot, er en helt annen historie. Det BMW har gjordt der med tanke på ytelse, utslipp og gange er bare å ta av seg hatten for. Når det gjelder bensinere, må man opp i 330 før BMW blander seg inn. De små sugemotorene føles seige og de er også lite trimvenlige. Ser på meg selv som rimelig fri for skylapper, den tid jeg har kost meg både i Mini og Peugeot de siste årene, og det er ikke sikkert jeg velger Audi ved neste bilbytte. Lurer bare litt på Marius; hvor kjører ikke du 1-serie istedfor Scirocco? En 3 dørs 120i koster ca det samme som en 1.4TSi Rocco. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Februar 17, 2010 Jeg har også skylapper, men ikke i nærheten av rwd-tilbederne i BMW. 50/50 fordeling og rwd er sikkert supert på handling og rundtid på bane, men når jeg tenker på hvor km jeg kjører "aktivt" kjøres, så spiller det, for meg, liten rolle. Jeg pusher ikke grensene i svingene med en svær fortung familiebil uansett og da har jeg intet problem med å mene at for min bruk er en turbomotor (TFSI) i en forhjulsdrevet Audi mye mer effektiv enn en sugemotor (V6 sugemotor) som ofte BMW putter i sine bensinbiler. Men hvis BMW putter en turbomotor i 3- eller 5-serie så jevnes selvsagt den forskjellen ut, så enkelt er det. Det jeg mener er at du merker godt forskjell på kjørefølelsen i en BMW mot en Audi uten å pushe grensene. Prøv f.eks. en A6 2.7 TDI Q mot en 525xD på norske vinterveier. Begge er store og tunge biler med firehjulstrekk. Gir du lett gass i en rundkjøring (eller annen krapp sving) med Audien skyter den fart... rett fremover! Dette selv om du entrer svingen i rolig hastighet og får sving på bilen før du gir gass. BMW'en er selvfølgelig tung og understyrt den også, men ikke på langt nær like slitsom å kjøre som A6'en. PS. BMW bruker rekkeseksere, ikke V6. Når Golf V R32 kjører fortere rundt en bane enn BMW 130i, så er det kanskje noe som tilsier at ikke alle fordommer og synsinger om kjøreglede, respons og sportslighet alltid stemmer. Du kan jo ikke sammenligne Golf (og evt. Audi A3/S3/TT) med de Audiene vi diskuterer her da; A4, A5, A6. Hvis? 335 har da turbo. Jeg har sammenlignet min med 325iAX både E46 og E91. Jeg ville ikke byttet ut min turbobil mot kjørefølesen som er i den sugemotoren ihvertfall. Ikke ville jeg hatt forbruket heller. De nye 2 liters dieslene derimot, er en helt annen historie. Det BMW har gjordt der med tanke på ytelse, utslipp og gange er bare å ta av seg hatten for. Når det gjelder bensinere, må man opp i 330 før BMW blander seg inn. De små sugemotorene føles seige og de er også lite trimvenlige. Ser på meg selv som rimelig fri for skylapper, den tid jeg har kost meg både i Mini og Peugeot de siste årene, og det er ikke sikkert jeg velger Audi ved neste bilbytte. Lurer bare litt på Marius; hvor kjører ikke du 1-serie istedfor Scirocco? En 3 dørs 120i koster ca det samme som en 1.4TSi Rocco. Tipper Runar sikter til små Forbruket på en 325i er nok noe høyere enn på en 2.0 TFSI. Også er den vanvittig dyr her på berget da. Den motoren er vel ikke akkurat laget med tanke på SkatteNorge. Men BMW's 2.5 R6-motorer er veldig behagelige å kjøre. De går stille, rolig og har god lyd under pådrag. Selv dieselmotorene har god lyd og går rolig på tomgang. Jeg kjører en gammel E36 323i, jeg, Ronny. Sciroccoen er kjempefin den og. Jeg liker den av flere grunner. Syns den har tøft utseende også går den helt greit. Syns også at den har gode kjøreegenskaper. Biler bygget på Golf-platformen er noe helt annet enn Audi med multilink og rettstilt motor. Ellers liker jeg VW fordi jeg har skrudd en del på det og har en del kunnskap om bilene de lager. Jeg jobber også i Møller, så det koster meg heller ikke like mye å eie/kjøpe en ny VW som en BMW. Dessuten syns jeg ikke 1-serie er like pen som 3-serie, og den er for dyr. Men nå blir forhåpentligvis min neste bil en E36 M3 3.2 da. Tiden vil vise. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Februar 17, 2010 (endret) 335i er r6 med biturbo (en liten og en stor turbo) Vil også anbefale om man ikke har kjørt bmw r6 motor 24v før.. om å ikke sammenikne det med noe fra vag. De går så vibrasjonsfritt og er så turtallsvillige (trives best over 4000.. prøv det med en v6 fra audi..) er så vibrasjonsfrie og myke i gangen at det er lett å overse at man ligger i 3 gir istede for 5 gir på motorveien. Og det er uten balanseaksel.. (noe som i mitt hode sier meg at motoren er riktig laget når den går så mykt uten:) ) sett balanseakselen en tann feil på en vag motor å den hutrer å går som en dass.. Forde at motorkonstruksjonene i grunn ikke er optimalt laget.. så de MÅ ha balanseaksel for å ikke destruere seg selv når de går. (prater ikke om de gamle motorene til vag) Er en grunn til at de vinner årets motor over 2 liter hvert år hehe. Eneste grunnen til at jeg ikke kjører BMW lenger eller audi for den saks skyld.. er enkel.. Det finnes kun et tysk merke (sett bort fra opel som jeg ikke ser på som en bil hehe) som ikke enten er kebabtralle som bmw og audi har blitt eller MB som er taxi.. Og det er VW.. sorry audi folket:) jeg liker bilene! Helt feite, fine design:) no offence! På ingen måte rasistisk ment, men det blir bare helt feil for meg når de som står å glaner på bilen din når du kommer ut av butikken er medlem i en eller annen a-b-c-d... (bokstavkjeks gjeng)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Februar 17, 2010 Er virkelig trist at BMW har dette stemplet på seg. Men jeg ser nå forskjell på en riktig og gal BMW. Om dere skjønner. Entusiast eid eller en feit orginal model, kontra de andre "trallene" Ble Volvo som bruksbil for meg. Orket ikke tanken på noe VW eller Audi. Og jeg må virkelig si jeg koser meg bak rattet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...