Anbefalte innlegg

Festene til bakfangeren på III golfen er ikke no særlig....

I fjor vinter så spratt hele saken av festene. Ikke skruene, men ble hengene å dingle etter disse.

Noen tips til hvordan jeg skal få festa den bedre ved feks. hjulbuen? Tips?

Og tenker også på å lage noen fester under. Tips?

Tror også jeg må forlenge innerskjermen, og dekke til helt over til andre siden. Om noen skjønner hva jeg mener. Tips?

Og til slutt, hvilke garasje jekker har lavest profil?? Da jeg ikke kommer under med noen som helst jekker jeg vet om. Klarer kun å komme under om jeg tar av fangerne eventuelt bruker trucken på verkstedet.... Kjipern begge gangene jeg har punktert...

edit : vet ikke om dette er helt riktig forum men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen idè om de første tingene..

Men om du legger ut fire klosser under dekken og kjører opp på dem burde det siste probleme ditt løse seg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg veit ikke om det fungerer bak, men på S4 fangeren min på Vento`n, fjerne jeg de org braketene/glidesskinene til fangeren og tok bolter igjenom m store skiver som da holder på siden, kanskje du kan gjøre noe slikt bak.

Vedr for å løfte opp bilen finnes det, men de er dyre og det er slik hvor du ikke har hjul foran men kun bak for at de skal bli lave nok, koster sikkert alt fra en 2500 kroner....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa =) (det har jeg ikke tenkt på faktisk *skallehodetiveggen*)

Men, blir ikke så veldig høyt alika vel. Og jeg veit ikke om jeg liker tanken på å jekke opp bilen på ene siden når den står på klosser. (kan jo legge klossen kunn under der hvor jeg skal jekke opp å damen =)

Humm, ble litt ideer nå =) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Helge Fredriksen

Og til slutt, hvilke garasje jekker har lavest profil?? Da jeg ikke kommer under med noen som helst jekker jeg vet om. Klarer kun å komme under om jeg tar av fangerne eventuelt bruker trucken på verkstedet.... Kjipern begge gangene jeg har punktert...

Hvis du har noen bremseskiver liggende rundt omkring, så er disse ypperlige å kjøre opp på for å få jekk/løftebukk under bilen. Snakker av erfaring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.