#1 Skrevet Oktober 17, 2008 eller kan man kjøre noen tusen til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2008 Bytt heller før enn etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2008 Heh, den ryker ikke ved 120 000km. Er ikke noe tidsinstilling på den. Men det er det som er service intervallen. Å kjøre noe særlig lengre er ikke lurt. Som Hans sier, det er bedre å bytte før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2008 eller kan man kjøre noen tusen til? Det finner du ut hvis du prøver! Husk da også å notere HVOR mye over du kjørte før det smalt, så du ikke gjør samme feilen neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2008 eller kan man kjøre noen tusen til? Vet ikke hvilken motor du har, men om intervallen er 120000km så er det nok også "eller 5år". Det første som treffer. Noen motor typer får ikke ras, bare stopper. Er jo ikke sikkert det altid passer inn heller da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2008 Det kan godt hende at remma tyker både før og etter angitt intervall. Men det er mye annet som kan skje også, og jo lengre man kjører jo større fare er det for at en av alle muligheter skal inntreffe. Leser du denne så forstår du hva jeg mener: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1160135#post1160135 Jeg har sett remmer som har røket på 50K og jeg har sett remmer som har røket på 180K Dersom du har tenkt å kjøre lengre så anbefaler jeg at du gjør det etter å ha inspisert/kontrollert og vurdert remma, strammeren, vannpumpehjulet og bolten i front av veiv, og ikke på bakgrunn av at noen sier at det sikkert går bra å kjøre litt over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 18, 2008 Bytt heller før enn etter. Word! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 18, 2008 den 5 års regelen er det møller og ikke fabrikk som har "innført" Men er en lur regel å følge;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 18, 2008 Bytt reim , skjønner ikke vitsen med å spekulere i hvor lenge det er til den ryker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 18, 2008 he he... høres ut som det er gått sport i det:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...