#1 Skrevet Oktober 18, 2008 Hei Har en 00/01 A6 Avant. Bryterene fra baksetet virker ikke til vindusheisene. Jeg kan styre vinduene ifra foran. Dørene låser seg, er lys i bryter og håndtak, og lysene under og bak på døren lyser. Kupe lyset slår seg også på når dørene åpnes. Jeg har også feilkoder på bakdørene, de sier noe om at den ikke klarer å låse dørene, men det gjør de jo! Og barnesikringen er seff slått av, men kan det være noe med den som tuller seg, siden det er på begge bakdørene? Noen tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2008 Du gar ikke på barenesikringen, dvs den bryteren på førerseiden forran som er et symbol med en rute på og ei rute med x over? Eller det er kanskje litt for enkelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2008 Og barnesikringen er seff slått av, men kan det være noe med den som tuller seg, siden det er på begge bakdørene? Niks:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2008 Niks:) Har du sjekka at ledningene til denne er på plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2008 nei, har ikke demontert noe ennå, men om jeg kjører vinduet ned ifra førerplassen, også kjører det opp igjen, hvis jeg da trykker på bryteren bak stopper vinduet. Det må jo tyde på at den er koblet til?? Det var derfor jeg tenkte på om den barnesikringsknappen kan klusse det til hvis det er noe gale med den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2008 Jeg har også feilkoder på bakdørene Er det sånn å forstå at du har hatt diagnose på bilen? Kan jo hende det ligger noe i feilminnet som må slettes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2008 ja, har vagcom selv, når kodene blir slettet, så kommer dem opp igjen med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2008 Da virker det:) Var dårlig kontakt i barnesikringsknappen:) Fikset det med elektrorens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 22, 2008 Da virker det:) Var dårlig kontakt i barnesikringsknappen:) Fikset det med elektrorens Var det ikke det jeg sa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 22, 2008 Du snakket om at bryteren kunne være på du;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 23, 2008 Har du sjekka at ledningene til denne er på plass? hær kanskje? Neida, bra det funker nå iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 23, 2008 hær kanskje? Neida, bra det funker nå iallefall. Ledningen var jo på plass: klø : Var dårlig kontakt, jeg sprayet i den fra oversiden. Jeg demonterte ikke noe jeg: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...