#51 Skrevet April 30, 2005 Nye planer er underveis, og de går først og fremst ut på å skaffe seg en ny bil Vet dere om noe så bare si ifra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 30, 2005 Nye planer er underveis, og de går først og fremst ut på å skaffe seg en ny bil Vet dere om noe så bare si ifra! Tja, da må vi jo vite hva som er på menyen Har gode kontakter i ø.rike omr. om import og/eller delebil er aktuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 30, 2005 Menyen består av en skikkelig gourmet-middag Neida, skal ta det med ro. Det jeg egentlig kunne tenkt meg var en "eldre" 80 eller 90, enten type 81, 85 eller 89, gjerne Coupe da, liker de. Så tiden vil vise hva man ender opp med, men er det noen som vet om noe, så er det som sagt bare å gi et lite hint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 30, 2005 Jeg også leter litt, etter 80 eller 90 med quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 3, 2005 Syns dere det er for galt å skjøpe flere sett med styling? =) Jeg er så frista atte... Ett vinter kit, og ett sommer kit? Kan jeg ikke få kjøpe noe for noen, og selge det til dere? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 6, 2005 Da er det vel bare å begynne å lage seg en liste med nye planer for bilen da det ble kjøpt "ny" gammel bil idag... Får se hva jeg kommer på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 6, 2005 Gratulerer med ny bil Er det 10V eller 20V? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 6, 2005 Er vel en 10V. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...