#1 Skrevet Oktober 18, 2008 startsperra jukser så jeg må kutte ut denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2008 startsperra jukser så jeg må kutte ut denne. hvordan jukser den da? at den aktiveres slik at du ikke får startet bilen? Eventuelt at du får startet den men den slokner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2008 startsperra jukser så jeg må kutte ut denne. Kan nok hjelpe deg, men geografien var litt vankelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2008 (endret) Nå vil jeg påstå at å programmere ut startsperra på bilen din fordi den jukser, er et litt drastisk og kanskje litt dumt tiltak? Spesielt med tanke på at du poster på et forum der du er identifiserbar med navn og "adresse". Nå er det ikke så mye informasjon i posten din, men om du lider av samme skjebne som mange andre VAG, der det er dårlig kontakt til lesespolen så er det relativt enkelt å fikse. Et kjapt søk på forumet her bør finne en ganske lang tråd om nettopp dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2008 Bilen starter men stopper igjen. litt lurt å ha den Kansje ja. men hva må jeg gjøre for å få den i orden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2008 Bilen starter men stopper igjen. litt lurt å ha den Kansje ja. men hva må jeg gjøre for å få den i orden? kode om nøklene er er start.. koster ca 500,- på møller. Det hjalp på meg! Hadde akkurat det samme problemet med at den starter og stopper igjen også blinket startsperre-lampa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2008 Hadde samme problemet, gjør som Kim anbefaler, før du prøver å programmere nøklene. Billigste alternativ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15397&highlight=startsperre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 26, 2008 :tilber:Mange takk for svar. tar meg en tur til gromstad i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...