#1 Skrevet Oktober 19, 2008 Har en knirkelyd bak i perioder på min 95 modell Audi S6.Jeg klarer ikke å få lokalisert den,men tror det kan være de små staga som går bak bremseskiva og innover..Noen som har hatt samme problem tidligere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2008 Som regel gummi på toppen av dempertårnet som gnisser mot karosseriet. Her skal det settes inn med talkum, av alle ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg har også denne lyden på min C4, den kommer spesielt når det er varmt i været og/eller kjører litt hardere enn normalt. Småflaut å skli gjennom byen på en solskinnsdag med en så flott bil så knirker den som en gammel lada.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg hadde også knirking på min. Hørtes bare i veldig lave hastigheter. Smurte opp foringene i bærearmer og stabstag. Etter litt kjøring og en ny runde med silikon, forsvant all knirkinga i løpet av en snau uke. Finnes flere tråder om dette og fremgangsmåten jeg brukte fant jeg i en av dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2008 Eventuelt kan det komme fra morkne foringer i stabilisatorstaget bak. Her er det lyd fra min.. nye foringer er under veis Edit: Ser Torstein var hakket før meg der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg har hatt samme knirkinga i perioder, og har nylig sett at foringene på stagene bak skivene er utslitt. Nye stag er bestilt, så får vi se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2008 Er camberstaget på ene siden som knirker! Bare å bytte, det er starten på slakk! Man kan få vekk lyden ved litt silikonspray. Men DET blir slakk der om kort tid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...