Ettermontere regnrutesensor

Anbefalte innlegg

har en A4 2003mod som jeg gjerne vil ettermontere regnrutesensor på, hadde regnrutesensor på en bora 99mod og syns dette fungerte kjempebra. noen som vet?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får ikke original (du må evt bytte frontruten da sensoren ligger i den)

men Hella har et ettermonteringssett som fungerer bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja skjønner jeg må bytte frontrute, ruten min er slitt så den må byttes uansett.. ang hella regnrutesensor så kontaktet jeg norsk bildelesenter, de hadde trukket tilbake hella sitt sett. noen som kjenner til hella sett, om det enda selges?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sensoren sitter i speilfestet på ruta, eller rettere sagt i foten til speilen. Fåes kun i kombinasjon med automatisk blendbart speil (og dertil hørende ledningsnett)

Ps. Sjekk på "kufateck" om de har komplett sett for ettermontering. OG ja du må bytte frontrute for å få en med riktig feste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur bare det var ned blending av speil, klarte ikke finne en sensor til viskernhttp://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p311_wiring-for-auto-dim-rear-view-mirror-A4-8E.htmle i dette settet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer den til a4 2003mod, syns det sto at den passer a4 til 2000 mod.. er ikke så flink å lese tysk..:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan også kjøpe ca 1300 stk og selge videre....

ebay link

utrolig mye bra på eBay folkens :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.