#1 Skrevet Oktober 19, 2008 Er det noen som vet om det er mye jobb og sette på syncro understell på golf3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2008 Samme som på Audi, du må bytte ut hele gulvet i bilen, dvs. veldig mye sveising. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2008 Samme som på Audi, du må bytte ut hele gulvet i bilen, dvs. veldig mye sveising. Har man en delebil så er det vel ikke sååå mye sveising. Heller mere kapping, tilpassing, måling og retting vil jeg tro. Mest sansynlig er det mye arbeid uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2008 Har man delebil er det vel bare å flytte alle delene andre veien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2008 Tja, kan jo være at det er så enkelt at det kan bores ut punktsveiser på begge bilene og så flytte det nye gulvet inn og sveise det fast men det vet jo ikke jeg. Slikt må jo sjekkes ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2008 Okay. En kompis av meg som lurte litt på dette Skal høre litt med han om han har delebil eller hva det var. Men hvordan blir det med godkjenning osv om hele gulvet er byttet ut? Spesielle krav til sveising osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 20, 2008 Billigste og enkleste er som vanlig å kjøpe en syncro. Kryr vel ikke av dem, men antagelig er det kjappere å finne en syncro, enn å bygge om en fwd, sveising og finne deler. Trenger vel heller ikke syncro om du ikke har 300-400 hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...