#1 Skrevet Oktober 19, 2008 (endret) Jeg har et problem. Jeg har et justerbart senkesett (FK Highsport coilover) på min A4 (Quattro 8E). Ved oppjustering av bakenden røyk gjengene på den ene siden bak før jeg rakk å komme særlig langt. Nå er bilen altfor lav bak for at det skal gå an å utføre en hjulinnstilling så jeg kan få godkjent senkesettet hos biltilsynet så jeg kan få kjerra gjennom eu-kontroll, som skulle vært utført i september... Hvordan løser jeg nå dette på kort tid (før utgangen av oktober) uten å trenge å kjøpe et helt nytt sett? Jeg har prøvd å få han/firmaet her på forum som jeg kjøpte settet av å ordne ny brikke og mutter, men uten held (de/han er i konkurs og sitter i fengsel...). Det eneste alternativet jeg har klart å tenke ut selv nå er å montere på høyere fjærer. Kan det funke, og hvilke fjærer skal jeg i så fall kjøpe? Er veldig takknemlig for eventuelle svar på dette for meg store problem akkurat nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2008 Kontakt noen andre som selger FK og få tak i delene der. Du får det hvertfall ikke godkjent om du begynner og montere andre fjærer o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2008 Kontakt noen andre som selger FK og få tak i delene der.Du får det hvertfall ikke godkjent om du begynner og montere andre fjærer o.l. Takk for svar. Ja, det har du kanskje rett i.. Forslag på hvem jeg skal kontakte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2008 Her finner du kanskje ein som har kontakter? Han selger vertfall FK og andre merker. Virker som ein kjip situasjon, lenge siden det blei montert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2008 Her finner du kanskje ein som har kontakter? Han selger vertfall FK og andre merker. Virker som ein kjip situasjon, lenge siden det blei montert? Takk! Jeg har sendt ham et mail nå. Det er en kjip situasjon ja, men jeg får vel skylde meg selv som ikke har tatt tak i det tidligere imidlertid... Jeg monterte settet for to måneder siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2008 PM besvart! En ny justeringskopp etc kommer på 499kr + evt frakt til deg. Men bestiller ikke senk før på Onsdag 22.Okt,det ankommer meg da 29.Okt. Men ser du bor i Oslo og kan hente det hos meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2008 PM besvart! En ny justeringskopp etc kommer på 499kr + evt frakt til deg. Men bestiller ikke senk før på Onsdag 22.Okt,det ankommer meg da 29.Okt. Men ser du bor i Oslo og kan hente det hos meg? Flott! Har svart på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 6, 2008 (endret) Hjelp! Jeg prøver fortsatt å få fatt i disse delene: ... til A4 8E Quattro Avant. FK Highsport artikkelnr FKAU61. Trenger kun ett oppsett. Hvis noen kan ordne meg dette i løpet av så kort tid som mulig er jeg evig takknemlig, samt betaler godt for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...