#1 Skrevet Oktober 19, 2008 Etter hva jeg kunne se så var den fremste tennplugg mest sot på så ble de gradvis bedre bakover, samme med olje på gjengene, var ikke olje på tuppen, bare gjengene. Bilen har ingen tegn til feil, alt fungere og ingen feil på vagcom. Dette er en APU motor. Har jeg noe å være bekymret for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2008 Sot er vel tegn på for lite luft, men ikke unormalt at de er svarte. At det er olje på gjengene er sikkert at toppdekselpakninga di er ikke helt 100% tett, er det bare lite så er det ikke noe vits og bry seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2008 hadde det samme på golfen når jeg bytta der, tror ikke de hadde vært bytta på 40 000 km. ikke hatt no problem med varsellamper eller på de påfølgende servicene. motoren gikk derimot en del mykere med nye plugger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...