#26 Skrevet November 22, 2004 jøss, den seriøse Tor-Morten glimter til? kl 18:00 er sikkert en grei tid det... men jeg mangler fortsatt STOL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 23, 2004 Om ikke månen faller ned i hodet på meg eller at PW`n min raser, kommer jeg på Lørdag og tar med Lerret. Om et av disse tilfellene inntreffer så kan kanskje Morten B ta med lerrettet. Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Magnus Pharo Sellgren eller at PW`n min raser PW ? Pholkewogn ? Eller would that be the Pharto-Wagon? ...eller va d Pussy wagon! haha all of the above Får bringt me lerett æ vettu, om du sku fine på å somle for mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 25, 2004 LOL: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 25, 2004 Æ kjæm æ å. Snakkes da folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 25, 2004 men hadde noen trøndere en ekstra strandstol etc å låne bort da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim men hadde noen trøndere en ekstra strandstol etc å låne bort da? Holder det med campingstol, så har jeg det å låne deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Julie Tronsmo Holder det med campingstol, så har jeg det å låne deg. Tror du Ola er så fin av seg at han ikke tåler å sitte i campingstol kanskje ? står vel en felg ellerno derborte på ES han kan sitte på ? syns æ så en inne på skapet hos deg Julie ? tar med en ekstra stol, camping sådan, æ og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 25, 2004 det duger i massevis med campingstol ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 26, 2004 Tar turen innom jeg og! Kanskje jeg får låne stressless på Bohus om jeg spør pent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 26, 2004 hvordan ordnes betalingen Hans? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 26, 2004 Betalinga for ka? Jeg tenkte da betaling for pizzaen. Iom drikke skulle vi ta med selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 28, 2004 På vegne av VACN Trondheim vil jeg takke for oss og en hyggelig kveld! Koselig gjort av ES, absolutt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...