A6-4B 4 hjulskontroll verdier

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har mulighet til å sjekke hvilke verdier denne bilen skal på 4-hjulskontroll.

A6 2,5tdi q 2004 med S-line understell.

Har nemlig hatt kontroll,men litt usikker på om det er valgt riktig referanse.

Mvh

Petter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilder av min bils kontroll som er tatt idag. Min er en 00/01 modell med org.sportsunderstell(s-line). Håper det hjelper:)

CIMG1012 (Small).JPG

CIMG1013 (Small).JPG

CIMG1014 (Small).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Umulig å komme innenfor spec på camber fremme ved senking av disse bilene hvis det er det du tenker på. Finnes løsninger for dette, men er ikke sikker på om det er TüV godkjente løsninger. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilder av min bils kontroll som er tatt idag. Min er en 00/01 modell med org.sportsunderstell(s-line). Håper det hjelper:)

Takker!

Da ser det ut som det ikke er så galt, kom akkurat innenfor på Camber foran hos meg:)

Eneste forskjellen er at Toe hos meg er målt i MM.

Måtte justere Toe på høyre bakhjul hos meg.

Sliter generelt med at jeg sliter dekka å innersiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Umulig å komme innenfor spec på camber fremme ved senking av disse bilene hvis det er det du tenker på. Finnes løsninger for dette, men er ikke sikker på om det er TüV godkjente løsninger. : klø :

Kom akkurat innenfor både foran og bak på Camber:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom akkurat innenfor både foran og bak på Camber:)

Da har du ikke senka nok : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har nok ikke det nei, er jo bare originalt S-line understell...min neste bil skal ha luft!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.