Vann i dørken! (-96 A4 Sedan)

Anbefalte innlegg

Har du soltak?

nei det har jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vel bare og skru ut begge forsetene (fort gjort) og så ta ut mattene, må vel ut med deler av dashen? og så tørke stoffet helt. Og som en annen her sa spyl mens tepper er ute for da ser du hvor vannet kommer fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok av setet framme og brettet opp dørktrekket.Jeg trudde også det bare var bak, men det var vått framme også. Klemte ut mesteparten av vannet ( kan gå litt tid på dette) Deretter kjøpte jeg ei vifte som jeg satt i under trekket og lot den gå i noen dager. Viktig å ha vinduene på gløtt. Jeg la noen treklosser under trekket for å bygge opp under for å få plass til vifta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok av setet framme og brettet opp dørktrekket.Jeg trudde også det bare var bak, men det var vått framme også. Klemte ut mesteparten av vannet ( kan gå litt tid på dette) Deretter kjøpte jeg ei vifte som jeg satt i under trekket og lot den gå i noen dager. Viktig å ha vinduene på gløtt. Jeg la noen treklosser under trekket for å bygge opp under for å få plass til vifta.

jeg gjorde dette i går kveld. tok ut setet og løftet opp trekket.. og det var vått både framme å bak.

jeg hadde vann over bilen, men kunne ikke se at det kom inn noen plass, så jeg har muligens fått tettet det:)

forøvrig så lot jeg alle vinduer vere igjen, da jeg brukte en avfukter i kombinasjon med ei lita coupevifte.

var i garasja nå å sjekket, og det tørker fint opp: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en Audi 100 c4 2,3 91 modell med original takluke, stod parkert utenfor jobben en dag det regnet helt jævlig, da jeg var ferdig på jobb etter 8 timer, trådde jeg rett i et basseng med en vannstand på rundt 1tomme, jeg åpnet panseret og fjernet løv bort fra dreneringen, brukte vannsuger i dørken og det var det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde også akkurat samme på min A4 2000 Avant.

årsaken var dreneringen som ligger under batteriet og vedsidenav hadde gått tett, så det bygget seg opp en flott dam der som skvulpet i store mengder oppi pollenfiltret, og vifta fikk dratt det lett inn i bilen så det var rimelig vått forran og bak passasjer setet.

rensket opp dreneringen og tørket dørken, ingen problemer siden så langt i såfall.

var greit å se og kjenne at det hadde kommet oppi pollenfiltret da dette var helt nytt, siden halve var vått og "skittent".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.