#1 Skrevet Oktober 20, 2008 Bil. Vw Passat 05 Kjørecomputeren min nullstiller seg når jeg har stoppa bilen. Noen andre som har opplevd det samme? -Jørgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2008 Regner med det er det samme på din som på min Golf. Der er det to kjørekomputer valg 1 og 2. Der 1 resetter seg kvar gong bilen står stille i nokre timer og 2 der den resetter seg når du sjølv vil resette den. Med meg veksler en mellom desse to valga på en knapp på viskerhendelen. Men du har det vel kanskje på rattet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2008 Okei.. Har akkurat fått bilen, så var ikke klar over at det var to forskjellige.. Skal ta en titt neste gang jeg er ute å kjører.. Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2008 Ingen problem Viss det er på viskerhendelen så trykker du inn reset knappen et kort trykk for å velge. Usikker korleis du skifter om det er på rattet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2008 Jeg har på hendelen ja.. Da har jeg sikkert bare kommet borti den knappen og bytta over til den andre modusen. Den var ikke sånn i starten så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...