Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det finnes noen der ute som vet hvor jeg kanskje kan skaffe meg et grøftelys-sett til min A4 B5 Avant? Har RS4 frontfanger, og er nødt til å borre og tilpasse egne hull, så størrelse på lyktene har ikke så mye å si... Lyktene må være slike runde små lykter, og det hadde vært fint om disse kom ferdig med xenon?.. (Er heller ikke noe problem å ettermontere....)

har kikket litt på e-bay og forskjellig, men finner liksom ikke noe som er midt i blinken..

takk for alle svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger jo ikke å borre, kjøp deg heller nye deksler. Så finner du deg noen orginale lys på ebay.de :=) Var bare et forslag...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og xenon er da ikke lov i tåkelys ;)

Men hvem følger bestandig loven :P

Så det er noe du da ettermonterer, jeg vet i hvertfall ikke om ferdige tåkelys med auto heve/senk og lyktespylere som er kravet i hovedlykter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har montert Xennonmatch i sprederne, lyser hvitt som bare fy, flere som har spurt om det er montert xennonlys der.. Enklere og billigere og funker bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som 4300k eller 6000k ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.