#1 Skrevet Oktober 20, 2008 (endret) Hei! Jeg lurer på om det finnes noen der ute som vet hvor jeg kanskje kan skaffe meg et grøftelys-sett til min A4 B5 Avant? Har RS4 frontfanger, og er nødt til å borre og tilpasse egne hull, så størrelse på lyktene har ikke så mye å si... Lyktene må være slike runde små lykter, og det hadde vært fint om disse kom ferdig med xenon?.. (Er heller ikke noe problem å ettermontere....) har kikket litt på e-bay og forskjellig, men finner liksom ikke noe som er midt i blinken.. takk for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2008 Trenger jo ikke å borre, kjøp deg heller nye deksler. Så finner du deg noen orginale lys på ebay.de :=) Var bare et forslag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2008 Og xenon er da ikke lov i tåkelys Men hvem følger bestandig loven Så det er noe du da ettermonterer, jeg vet i hvertfall ikke om ferdige tåkelys med auto heve/senk og lyktespylere som er kravet i hovedlykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2008 Har montert Xennonmatch i sprederne, lyser hvitt som bare fy, flere som har spurt om det er montert xennonlys der.. Enklere og billigere og funker bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2008 som 4300k eller 6000k ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2008 lyser mye som 4300.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...