#1 Skrevet Oktober 20, 2008 Har byttet alle 8 bærebruene, begge lenkarmene og endeleddene samt nye coilovers uten å skamsenket bilen noe. Strammet de nedre bærebruene, lenkarmene og foten på demperene mens bilen stod på alle firehjulene. byttet ikke topplagret, men kan det lage knirk ? Skulle jeg ha smort inn noe med olje ? andre tips om hva det kan være ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2008 Smør fett i mellom fjørbenslager og hele den "klossen" som holder linkarmene,da ble jeg kvitt litt knirk på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2008 Men er vel ikke meningen at man skal gjøre det! eller...? altså, skal vel ikke normalt sett være nødvendig å gjøre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2008 ingen ellers med tips ? nesten så jeg vurderer å montere de gamle orginale demperne for å konstantere knirk fra bærebruene og ikke demperne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...