#1 Skrevet Oktober 20, 2008 Prøver å søke etter noen som selger 21 tommere, er det noen som vet om noen som forhandler dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2008 Oem i 21" med riktig innpress og bredde er vel ganske håpløst å få tak i. Dekk som matcher er vel heller ikke lett.. Du får vel 295/25-21, men det blir vel i drøyeste laget.. 30 profil leveres 21" med 255 bredde, men da blir de jo altfor høye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2008 HANKOOK K107 S1 EVO får du i 245/30R21, men det er vel fremdeles for stort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2008 HANKOOK K107 S1 EVO får du i 245/30R21, men det er vel fremdeles for stort? 21" og 30 profil blir i høyeste laget på A6 4F med mye senk, på en RS4 må det bli altfor stort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2008 21" og 30 profil blir i høyeste laget på A6 4F med mye senk, på en RS4 må det bli altfor stort. Hør med Runar Kopperud han hadde/har 21 på A6 sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2008 Q7 leveres jo i S-line med "21 RS4 MKII. Sikkert noen som lager replica og hvis man kikker etter Q7 felger....inpress på kanskje trikses med adaptere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2008 (endret) HANKOOK K107 S1 EVO får du i 245/30R21, men det er vel fremdeles for stort? Hahaha, disse jesus-dekka er det ingen som skaffer...ennå. Ellers ser jeg at Conti har 285/25 21 i noen lister, men mulig det bare er skrivefeil... Det går an å putte på 21 tommere på RS4, men bilen blir stående på stylter, og vil se rar ut. 20 tom passer best hvis man først skal velge så stor felg som mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2008 Jeg har sett bilde en plass av b5 RS4 med 21" chromhjul, og det var alt annet enn pent. Denne var også utstyrt med luftfjæring, selv "slammed" så var bilen like høy som orginal, det så helt på trynet ut! Jeg sier ikke at du ikke skal gjøre det(dare to be different), men personlig synes jeg 20" er for stort;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 22, 2008 Hvem F monterer luft på en RS4? Det gjør man på show and slow biler. Man monterer ikke luft på en racer. (Sorry OT) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 22, 2008 tenkte det kunne vært stilig med noe ikke alle har, derfor jeg vurderer det, har også ekstremt lyst på 20 tommer sportec som jeg hadde i 19 toms på s3en min, men prisen på dem er som en god bruktbil, det blir rett og slett for dyrt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 23, 2008 tenkte det kunne vært stilig med noe ikke alle har, derfor jeg vurderer det, har også ekstremt lyst på 20 tommer sportec som jeg hadde i 19 toms på s3en min, men prisen på dem er som en god bruktbil, det blir rett og slett for dyrt.. Det er sikkert ennå dyrere enn Sportec, men jeg mener BBS LM i 10,5x20 med 275 eller 285/25 20 må være noe av det grommeste du kan putte på en slik bil. Men hvis du skal bruke bilen på bane, så ville jeg nok satset på 19 tom for å få litt mer dekkside og billigere dekk/felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 23, 2008 OEM RS4-2 til Q7 leveres vel kun med 5-120 boltdim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 24, 2008 banner sikkert i kirka, men mener bbs felger er de mest "oppbrukte", helt enig at de er fine, absolutt, men veldig kjedelig å kjøre rundt i noe "alle" har, derfor sportec kunne vært artig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 24, 2008 Sportec er lekkert på rs4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 25, 2008 banner sikkert i kirka, men mener bbs felger er de mest "oppbrukte", helt enig at de er fine, absolutt, men veldig kjedelig å kjøre rundt i noe "alle" har, derfor sportec kunne vært artig.. Det er jo et felgdesign og ikke et felgmerke som blir oppbrukt. Hvor mange kjører på BBS LM eller LM replika i klubben? Ikke mange. BBS CH derimot er det endel som har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 25, 2008 BBS LM blir aldri "brukt opp" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 25, 2008 ah, så feil i går kveld, beklager... ja, du har rett i det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 30, 2008 (endret) Etter å ha sett bilen din i dag så vil jeg si at den tok seg veldig bra ut med 19" I og med at du ikke har tenkt til å senke mer pga komfort så er det vel ikke noen ide å sette på 21" ? Uansett utrolig lekker bil - og som jeg sa: min drømmebil! Helt rett fargekombinasjon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 30, 2008 Jeg vurderte 19" og 20" mot hverandre når jeg kjøpte mine 19". Grunnen til at jeg valgte 19" var at de var 10" brede og at jeg kunne ha 275/30 dekk på de. Jeg fikk også se endel bilder av 19" og 20" og jeg synes 20" ser litt for "stort" ut på RS4'en. Ellers så trenger du ikke å bekymre deg for at RS4'en blir ukomfortabel med litt senk, den blir kun bedre;) Men gjør deg selv en tjeneste og bytt alle foringer i understellet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 2, 2009 (endret) ville aldri hadd 21"på en rs4:).....19" er bra med feit kant og mye senk: rock : spørs jo hva bilen skal brukes til da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 2, 2009 Jeg vurderte 19" og 20" mot hverandre når jeg kjøpte mine 19". Grunnen til at jeg valgte 19" var at de var 10" brede og at jeg kunne ha 275/30 dekk på de. Jeg fikk også se endel bilder av 19" og 20" og jeg synes 20" ser litt for "stort" ut på RS4'en. Ellers så trenger du ikke å bekymre deg for at RS4'en blir ukomfortabel med litt senk, den blir kun bedre;) Men gjør deg selv en tjeneste og bytt alle foringer i understellet! Hjulet ville blitt tilnærmet likt med 10x20 med 275/25 20, men skjønner også de som velger 19 tom på RS4 fordi 20 tom kan se litt stort ut i hjulbuen, samt at det ikke er noen fordel at en dyr 20 toms felg ligger nesten nedi bakken hvis man skal bruke bilen litt aktivt, f.eks på bane. Som fastslått for lenge siden, 21 tommere har ingenting på a4/s4/rs4 B5 å gjøre fordi alle tilgjengelige dekk gir minst 1 tomme for store hjul. I tillegg er det godt mulig at et slikt hjul butter i fjærbenet/bærearm (eller hva nå den "stanga" som stikker ut over hjulet heter), det var i hvertfall det som skjedde da jeg for moro skyld skulle teste 8,5x21 ET38 med 255/30 21 på en Passat 3BG. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...