#1 Skrevet Oktober 21, 2008 Heisann. Noen i lokallaget som har liggende en Forge 007? Min er antageligvis gåen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2008 Jeg har liggende forge ventiler(ts racing) på verkstedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2008 Pris ? Noen som vet om det er forskjell på desse to? Synst å ha hørt noen snakke om at lokket på Forge ser annerledes ut enn TS-Racing sine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2008 1250kr og det er ekte forge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2008 Og 1000 etter klubbrabatt..... ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2008 Og 1000 etter klubbrabatt..... ? 1200 ferdig prutet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2008 Hehe, ok. Jeg slipper fergen/porto til Molde, så da er det greit.. Sender en PM om når jeg er i Ålesund en tur jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2008 Hehe, ok.Jeg slipper fergen/porto til Molde, så da er det greit.. Sender en PM om når jeg er i Ålesund en tur jeg.. ok. evt send en meld på 95485533 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 21, 2008 Greit de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 21, 2008 Litt OT, men hvordan kan en aliminium klump bli gåen, er vel bare og smøre opp, bytte fjær og o.ringer så er den god som ny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 21, 2008 Den som er i RS2en min er plastikkfantastik Torkjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 21, 2008 Aha:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 21, 2008 Og det, er din å Med mindre du har byttet da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 21, 2008 På min sto det en dump ventil på 0,5 kg, så nå står det en forge replica. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 21, 2008 Aha Sikkert annet system med deg da, min ser ut til å være samme på 1,8T/2,7TT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...