Xenon lys flimrer som besatt...

Anbefalte innlegg

-03 A4'n til brodern har originale xenon på nærlysene, og av og til så begynner disse å flimre som besatt! Av og til så registerer kjørecomputeren at pærene er gåen... Såpass flimrer de! Dette er ikke hele tiden, men av og til.

Hva er det som kan forårsake dette?

Verken jeg eller brodern har noe peiling på xenon så vi må få dette inn med teskje...;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok pæren(e) som er på vei til å gå gitt..Har det blitt litt mer lilla skjær i de også? i såfall er det ganske klart at pæren er gåen.. Hadde samme problemet på min -03 A4 i fjor. Funket helt perfekt etter å ha byttet pærer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere sedd på kontakten til xenon pæra eller der strømmen går til xenon lyset? Kan hende denne er løs eller ikke helt inni.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok pæren(e) som er på vei til å gå gitt..Har det blitt litt mer lilla skjær i de også? i såfall er det ganske klart at pæren er gåen.. Hadde samme problemet på min -03 A4 i fjor. Funket helt perfekt etter å ha byttet pærer:)

Kan ikke si at det har blitt spesielt mye lilla skjær i dem, og dessuten så er det det samme på begge lysene. Er ikke det litt merkelig at dem er gåen samtidig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere sedd på kontakten til xenon pæra eller der strømmen går til xenon lyset? Kan hende denne er løs eller ikke helt inni.
Skal få sjekka det. Godt tips, men tar gjerne imot flere...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært borti sånt på jobben og da har det vært tenner/styreenhet eller pære

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært borti sånt på jobben og da har det vært tenner/styreenhet eller pære

: klø : Er det styreenhet til xenon lys??

Som sagt har lite peil på sånne lys så.... Utdyp gjerne!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror styreenhet/tenner går for å være det samme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sitter vel iallefall en styreenhet under eller bakpå lykten. Om den gjør mer enn å styre aut. lyslengderegulering vet jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min begynte den ene pæren litt før den andre, men etter litt tid var de omtrent like dårlige.. For min del var problemet pærene, noe som er det rimeligste alternativet. Vet at ballastene (omformeren som lager nok volt til å tenne pæren) er relativt dyre orginalt fra audi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.