Kabel overgang til facelift lykter

Anbefalte innlegg

12803.jpg

Noen her som vet hvem i norge som selger denne overgangen? Er en overgang ifra Pre-facelift A4 (B5) lykter til facelift lykter.

Er ikke noe problem å koble sammen de uten den overgangen, men jeg vil at det skal se orginalt ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du høre med NBS? Muuulig de har slikt? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du høre med NBS? Muuulig de har slikt? : klø :

Ja, kan jo spørre. Skader ikke :) Skal ringe møller og høre om de har en slik overgang imorgen å.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evnt. så kan du kutte den gamle pluggen og montere ny original plugg. Gjorde dette selv. Fikk kjøpt alle delene på møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som betsilte ny plugg, fikk dere med innamten til pluggen og? Jeg fikk bare selve plasthuset nemlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innmaten må du kjøpe separat ja. Er noen "spesialkabelsko" du setter på kabelen og stikker nedi hullene. Husk å kjøpe gummitetningene også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teite kundebehandlere.. Er dette alt? Ja svarte de..

Må opp dit en tur i morgen da. Men disse motorene. noen sier de passer over. Noen sier de ikke gjør det? Hva stemmer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magnus: Har du et delenummer til meg? Var på møller i dag, og de skulle ha 45kr pr stk!! jeg trenger 14 såvidt jeg har forstått?

De hun hadde var stikken til pluggen med ei ledning på. Jeg skulle jo hatt bare stikken, men det kunne hun ikke finne. 45 kr for en kort ledningsbit er helt horribelt jo!

Hvordan gjorde dere andre dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ledningene du trenger har delenr: 000 979 133

de har kontakt på begge sider, så kjøp 7 stykker. De er lange nok til å klippes i to, sånn at du får 14 kontakter.

koster 17-18kr pr stykk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat. Det nummeret der koster 45 kr pr stk om jeg ikke husker feil. Sinnsyk pris.. Vurderer å bruke stikkene fra en ISO kontakt til bilstereo. De ligner veldig. Skal sjekke det først..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var da veldig dyrt.. jeg kjøpte 7 ledninger med det delenummeret for noen uker siden hos møller på billingstad, betalte ca 150 kr tilsammen.. er det så stor forskjell i pris fra sted til sted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være noen forskjell. Helt merkelig at de skal koste så mye!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.