#1 Skrevet Oktober 21, 2008 Hei nå har eg pakert bilen pga en plutselig kakklelyd i toppen går ut fra att det er ein løfter eller vippearm som er på avveie, siden bilen nå er kjørt over 300000 med orginale kammer. Er det noen her som har byttet dette selv hjemme? har mekaniker som hjelper meg. trengs det noe spesialverktøy som må taes hensyn til? Går ut fra att det er løftere vippearmer og kammer som må byttes er det andre ting eg bør vudere å bytte med det samme? Vis noen i tillegg sitter på delenr på delene eg trenger så hadde eg vært takknemlig vis noen la de ut. Gjerne og pris som eg må regne med. Takknemlig for tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2008 http://www.quattroco.com/deler/original/kam/index.php Her er priser og delenummer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2008 Takker for svar Ole Jørgen det var ein kjempelink 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2008 Synd med A6'en Lasse Passer sikkert godt nå i disse dager med alt arbeidet i leiligheten. Se positivt på det, nå får du anledning til å skifte simmering på veiven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2008 Alt i orden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2008 Synd med A6'en Lasse Passer sikkert godt nå i disse dager med alt arbeidet i leiligheten. Se positivt på det, nå får du anledning til å skifte simmering på veiven Stemmer Petter det passer mildt sagt dårlig, men eg var jo klar over att de før eller siden måtte skiftes simmeringen på veiven får vente litt siden girkassen må av då orker ikke alt på ein gang. siden eg og bør skifte clutsjen med det samme tipper den og koster sitt. Du sitter ikke på noen linker du Petter til deler? spørst om det er noe spesielt å spare på å kjøpe fra utlandet nå i disse dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2008 Meg og en kompis kjørte til tyskland å handlet til halve prisen av orginalt her hjemme, husker ikke pris nå er du hjemme i morgen forresten ? komme ut å kjøpe golf 1 deler? Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2008 Meg og en kompis kjørte til tyskland å handlet til halve prisen av orginalt her hjemme, husker ikke pris nå er du hjemme i morgen forresten ? komme ut å kjøpe golf 1 deler? Petter Er hjemme ja. er mye rot i delene nå pga ombygging, men noe bør det gå ann å finne send meg en pm på hvilke deler det var du trengte. eg har glømt det ut Takker for tipset ang deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 22, 2008 Ska nok greia å rota opp noen greie priser på deler fra Tyskland, men Øystein (quattroco) pleie ha gode priser og han e kanon å kjøpa fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 22, 2008 På denne siden har dem masse billige deler, og kjempe rask frakt:) http://www.autohausaz.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 22, 2008 På denne siden har dem masse billige deler, og kjempe rask frakt:)http://www.autohausaz.com Jepp, men de har aldri hatt 2.5TDi i USA, så derfor lite sannsynlig at de har disse delene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 22, 2008 Har sett fult sett på ebay.de til ca 7500-8000 kr. Søk på nockwellen 2,5tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 22, 2008 Det som er viktig er å kjøpe siste utgaven av kammene, da det har vært noen "forbedrede" utgaver, som ikke var så mye bedre enn de originale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 22, 2008 Det som er viktig er å kjøpe siste utgaven av kammene, da det har vært noen "forbedrede" utgaver, som ikke var så mye bedre enn de originale. Hadde vært flott vis du sa fra vis du skulle komme over noe Petter er litt skralt med økonomien for tida men eg skal klare å rote fram 10k + vis det er nødvendig men da må klutsjen å simmeringen vente litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 22, 2008 Euro'en har bikka 9 tallet i dag, så helt optimalt tidspunkt er det jo ikke for å handle såpass dyre deler fra Tyskland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 22, 2008 Euro'en har bikka 9 tallet i dag, så helt optimalt tidspunkt er det jo ikke for å handle såpass dyre deler fra Tyskland Nei noe dritt det der eg har liksom ikke så mye valg. Eg kan ikke vente til euroen går ned igjen heller: klø :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 22, 2008 Er det noen her som har byttet dette selv hjemme? har mekaniker som hjelper meg. trengs det noe spesialverktøy som må taes hensyn til? Det ligger klistret en DIY tråd øverst i teknisk forum http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=116001 Der finner du denne http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=133059 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...