#1 Skrevet Oktober 21, 2008 Hei . Sliter litt med og finne hvor den skal henne . vet hvor den skal fra intercooleren . men det er en utgang fra toppen av dompventilen . Så lurer om noen vet hvor eg skal koble den på hen ? Har noen bilder under hooden her vist det hjelper med og forklare til meg Nr . 1 Nr . 2 Nr . 3 Hilsen Rune . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2008 1. Ikke ha dump du får 90% sikkert problemer, kjøp resirk ventil som disse bilene SKAL ha. 2. Den orginale sitter under bilen, må ta bort motorplata og så sitter den på høyre side foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2008 eller du kan kjøpe hybrid utgaven til forge som er begge deler! den har jeg fungerer utmerket;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2008 (endret) Rød ring: der skal du sette dumpen kappe luftslangen å sette inn T stykket å sette på dumpen.. Blå Ring: der skal du ta en vakumslange å bytte ut den som står i innsuget der den tynne.. plomberer den slangen fra der den kommer fra å bytter ut den med en ny eller bruker den som er der å setter den inn der den blå ringen er å inn i toppen på dumpen. den lille nipelen. men alt dette kommer litt ann på hvordan dump du har da. å det med at du garantert får problemer kan jeg ikke gå god for.. har hatt dump i 2 år på en ikke MAP sensora bil altså A4, å har ikke hatt noe videre problemer med det men hadde jeg vært deg hadde jeg bytta til et con filter.. mye kulere lyd med dump.. hvis det er det du er ute etter mener det er slik. ikke skyt meg om jeg tar feil er ihvartfall slik det er gjort på min bil å har AEB motor selv (suger i å forklare ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...