Anbefalte innlegg

Hei har nettop kjøpt meg felger jeg tenkte å bruke på en golf1 porsche 928 "gullidecel"

de er 7/16 med et65 hvor store spacere trenger jeg ca 40mm??

 

Mvh Petter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 30 mm foran og 35 mm bak på dette bildet. Synes det så ganske ok ut. Må senke mye om det skal se lavt ut, så drivakslene tar i rammevangen før du sliter nevneverdig med at dekka tar i skjermene.

 

Jeg har forøvrig valset både foran og bak...

 

Untitled_1.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du likt innpress som meg 65. skal ha de på en gti da hjelper vel bredderne litt.

Petter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bredderne hjelper ikke noen verdens ting, før du kapper vekk skjermen på undersida av dem (ikke gjør det, dersom bilen nå har hele skjermkanter!). Foruten det fører de bare til at hjulene optisk havner "midt under bilen";).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke tenkt å kappe nei. hvilken dekkdim. bør jeg velge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg er så "fornuftig" (for i løpet av kun kort tid vil noen råde deg til å velge 165/40-16) vil jeg råde deg til å handle 195/40-16 Dunlop SP9000;). De sitter kledelig trangt på slike felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg er så "fornuftig" (for i løpet av kun kort tid vil noen råde deg til å velge 165/40-16) vil jeg råde deg til å handle 195/40-16 Dunlop SP9000;). De sitter kledelig trangt på slike felger.

 

Hehe, her kommer det! Jeg kjører 195/40 dekk på felger i samme dim, jeg ønsker meg 165/40 dekk til jul:) Det blir lavt da, så må modde rammevangen for at du skal komme skikkelig lavt..

Men er overraskende god komfort med 195/40!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi får se hva det blir det er en stund til bilen kommer på veien .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.