Nytt "skall" på nøkkelen

Anbefalte innlegg

Har klart å brekke av den "bøylen" som man kan feste nøkkelring i på nøkkelen min. Er det mulig å få nytt skall til nøkkelen på Møller? Evt noen som vet hva det koster omtrent? Er en 2001 Passat om det kan hjelpe... Kommer til å miste nøkkelen om jeg ikke får festet den til noe annet snart : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du flipp nøkkel eller "vanlig"? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er flipp ja. 3 knappers med knapp for bakluke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er flipp ja. 3 knappers med knapp for bakluke

Ok,ser ut til at nedre del av flipp-nøklene koster ca 600K pr stk minus rabatt. : klø :

Splitter du nøklene står det delenr innv,så kan du bestille de hos Audi ;) Bare klikke øvre og nedre del i fra hverandre. :)

Finner aldri nedre del på ebay,kun øvre. :(

http://cgi.ebay.de/VW-FOB-REMOTE-FLIP-KEY-WITH-UNCUT-HAA-KEY-TOP-HALF_W0QQitemZ130263435505QQcmdZViewItem?hash=item130263435505&_trkparms=72%3A1229%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner.. Hva er i den nedre delen egentlig? Jeg lagde denne tråden før jeg dro nøkkelen fra hverandre, men skjønner nå at det ikke bare er å skifte et deksel.. Er vel koden som ligger i den øvre etter det jeg har forstått? Er det da senderen i den nedre?

Edit:

Fant noe stilig i googlinga her. OSIR USA

OSIR-ZEROSQ-A-01-395.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner.. Hva er i den nedre delen egentlig? Jeg lagde denne tråden før jeg dro nøkkelen fra hverandre, men skjønner nå at det ikke bare er å skifte et deksel.. Er vel koden som ligger i den øvre etter det jeg har forstått? Er det da senderen i den nedre?

Edit:

Fant noe stilig i googlinga her. OSIR USA

OSIR-ZEROSQ-A-01-395.JPG

Hmm,sender delen sitter i den nedre delen ja. :)

Startsperre koden er kodet inn i en "glassampull" i enten den nedre eller øvre delen(husker ikke),denne kan du flytte over hvis du får tak i ny nedre del,så slipper du og kode om noe. :D

Likte de knappe-dekslene,men ser ut til at de kun bytter ut de org knappene.Ikke hele nedre del. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja så også at bare knappene ble byttet ut, men det var litt fancy så måtte nesten ta det med.

Jaja. Får se hva jeg gjør med nøkkelen etterhvert. Har jo alltids en til ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.