#1 Skrevet Oktober 22, 2008 (endret) Eg tenkte å bestilla diverse ting ifra VACN Shoppen. Så derfor tenkte eg at hvis andre og vil ha någe kan me ta ein samlebestilling. Bestillingsinfo kan tas nedover i tråden. (Type, størrelse og antall.) Me kan ta betalingsinfo på PM. Sette siste frist for å verr med 17 November. Alt som bestilles ifra VACN Shoppen blir samla opp og sendt den 20'nde kver måned. Så toget har allerede gått for denne måneden. Men så e det jo greit med litt god tid og Størrelsene i shoppen er noenlunde normale.. (Prøv å bidra te å holda tråden ryddige og uten OT, så sleppe me kluss med bestillingene ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2008 Greit med en direkte link: VACN SHOP Jeg er med 1 stk. Varenr.: 601002 (Sort t-skjorte, størrelse M) 140,- 1 stk. Varenr.: 601007 (Sort Pique, størrelse M) 206,- Noen som vet om størrelsene er noenlunde normale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2008 6 dager te eg sende bestiling folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2008 Ja, men då må jo eg au ha ng... 1 stk. Varenr.: 601008 (Sort pique, str. L) 206,- 1 stk. Varenr.: 601014 (Sort college genser, str. XL) 213,- Må ha ng å mekka i.. Thats it for this time.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2008 Någen så har den der genseren? Koss e størrelsen på di? E di små eller store i størrelsen? Eg har jo gensere i L som e for store, men eg har og genser i xxl som e for liten, hehe:) Me prøve denne tror eg... Koste jo isje all verdens... 1 stk. Varenr.: 601014 (Sort college genser, str. XL) 213,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2008 Ingen flerr som ska verr med? Bestillingen går idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2008 Weee... Gir du bare beskjed ang betaling og sånt når du veit kosn du vil ha det? cash or naturel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2008 Bestilling sendt.. ETA slutten av måneden Sende alle som blei med ein PM med betalingsinfo ittekvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 18, 2008 Den e guddi vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...