#1 Skrevet Oktober 22, 2008 Noen som har tips til nytt ratt til urS4? Har bussratt i den idag m/airbag... Passer vanlig S4 ratt uten airbag i bil med airbag? Hvor mye er det som må byttes om jeg skal sette inn 3-eiket ratt fra S6? Noen som vet? Mener å ha sett en how-to ett eller annet sted en gang i tiden, men finner den ikke igjen. -Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2008 (endret) Vel, er vel sikkert mulig og bytte over, men brukt får du ikke tak i og nytt koster det 6400 uten airbag.. 3 eiket ratt uten airbag passer rett over. Dette er rattet som typisk sitter i proconten systemet der rattet blir trukket inn ved sammenstøt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2008 Er bare til å koble bra batteri og deretter skru av hele rattet. Ikke noe heksekunst. Men om du bruker ratt uten airbag vil du få varsel i instumentpanel. Jeg gjorde dette for litt siden og det var ikke noe annet problem enn at airbaglyset lyser nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2008 Altså jeg vet hvordan jeg tar av rattet(hatt det av mange ganger ifb feilsøking på cruisecontroll m.m.), spørsmålet var egentlig om det passer på splines'ene, airbagvarselet har jeg uansett da det er defekt airbag-controller i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2008 Kom gjerne med tips til andre ratt som luisi, momo osv som ikke ser superglorete ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2008 http://www.s-cars.org/postnuke/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=67 Du får både ratt og airbag på ebay. (Jeg har liggende, men har ikke fått montert da jeg trenger resten av skiten rundt rattstammen, noe _ingen_ har, merkelig nok! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2008 kjøpe detta? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=136305 Kunne jo hende det er lik splines 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2008 Jeg vil helst ha et som ikke er så glorete... Helst svart, anonymt ratt... Fortrinnsvis 3-eiket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 23, 2008 kan ta bort den blå ringen. da ligner det jo på century rattet nesten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...