Passat 3B serv. inspection varsel

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger hjelp.

Jeg har hatt service på bilen (ikke møller) og serviceindikatoren ble ikke slettet. Null problem tenkte jeg og fulgte oppskriften i manualen til bilen for sletting av service indikatoren. Problemet er at den ikke forsvinner. Den "slettes" med ------, men kommer tilbake med en gang jeg vrir om tenningen igjen. Har gjort det mange ganger, men det forsvinner likevel ikke.

Trenger tips. Begynner å bli lei av å se dette varselet hver gang bilen startes....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du ser så har jeg prøvd dette. Får ikke bort lampen. Har gjort dette tidligere og det fungerte fint.

Jeg har selvfølgelig søkt på forumet før jeg la inn en tråd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, kan jo vere noe galt siden den ikke blir sletta og møller sletta kanskje men det feila. Da ville jeg dratt tilbake og sagt fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjerne med VAG-COM? Evt. sette nye km. for service?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvordan man fjerner dette med Vag com?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

med andre ord 17 og så 10 og så stiller du hvor langt det skal gå før det viser service nestegang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står vel litt HER også..

Tror jeg har gjort dette før på en av mine Passater, så det er vel ikke helt umulig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.