Anbefalte innlegg

Jepp nå har det bjynt igjen.. vær gang det regner så lekker det inn!! (merker det ikke så godt om sommeren)

Er foresten en passat 3b 99 model sedan!

en dag med regnvær å neste dag med litt sol så er noen av vinduene fulle av dugg...

har ikke merka noe fukt på gulvt så er litt merkelig.. men på venstre side fremme føler jeg det kan lekke, jaffal der du merker duggen først..

Kan pakkningen på vindue lekke? kan jeg bruke fugt måler i bilen.. slik vi bruker i tre bransjen?

Trenger råd.. kom igjen folkens!:_=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekka vannkassa om dreneringspluggene er tette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vannkassa? hvor er denne?

Vist jeg tipper,, der som batteriet ligger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vannkassa ja.

Det sitter det 2 dreneringspropper som pleier og tette seg. ene sitter rett under batteri mener jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vannkassa ja.

Det sitter det 2 dreneringspropper som pleier og tette seg. ene sitter rett under batteri mener jeg

disse har full åpning, ikke så lenge si jeg sjekka det.. men takk for tippset:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger flere tips kom igjen folkens!!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De stålplatene bak dørpanelet? men da blir det ofte fuktig i gulvet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kollega med samme bil, og etter mye att og fram,viste det seg at det var en platefals øverst i hjørnet under lista som tok inn vann. Måtte ut med ruta(tror jeg) og klinte på med no guffe. Ble tett etter dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De stålplatene bak dørpanelet? men da blir det ofte fuktig i gulvet.

merker ikke noe på gulvene men får ta en liten titt i morgen igjen.. har hatt det probleme før..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kollega med samme bil, og etter mye att og fram,viste det seg at det var en platefals øverst i hjørnet under lista som tok inn vann. Måtte ut med ruta(tror jeg) og klinte på med no guffe. Ble tett etter dette.

Denne har jeg tro på,, måtte dere ta ut vindue for å finne ut dette? skulle hatt ei ny rute uansitt snart da me er full av små steinsprut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ruta ble tatt ut ja.........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.