#1 Skrevet Oktober 22, 2008 Har fått en feilmelding på abs'n, det gule lyset det står abs på og utropstegnet i displayet. Sjekka med vag-com og fikk beskjed om at det er brudd/feil mellom abs og instrumentpanel. Noen som har noen ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2008 Så du kommer inn på ABS styreenheten med diagnoseverktøy?? Tenkte på at den kanskje var strømløs pga. irr og dårlig kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2008 Har fått en feilmelding på abs'n, det gule lyset det står abs på og utropstegnet i displayet. Sjekka med vag-com og fikk beskjed om at det er brudd/feil mellom abs og instrumentpanel. Noen som har noen ideer? Hmm.. abs føleren ble i værtfall skiftet rett før du fikk bilen,så den burde det ikke være:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2008 Har fått en feilmelding på abs'n, det gule lyset det står abs på og utropstegnet i displayet. Sjekka med vag-com og fikk beskjed om at det er brudd/feil mellom abs og instrumentpanel. Noen som har noen ideer? Ofte er det feil på elektronikkdelen av ABS pumpa. VI selger denne løst på NBS om du trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2008 Ofte er det feil på elektronikkdelen av ABS pumpa.VI selger denne løst på NBS om du trenger Okay, ingen verksteder som finner ut hva det er, møller mener det er styreenheten, men en annen jeg snakka med mener det ikke kan være det siden lyset ikke er konstant..det kommer og går når jeg er ute og kjører...så er helt i villrede egentlig: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2008 Så du kommer inn på ABS styreenheten med diagnoseverktøy?? Tenkte på at den kanskje var strømløs pga. irr og dårlig kontakt. Kommer innpå styreenheten så lenge jeg ikke har det (!) i displayet. Når det er oppe så er det omtrent umulig og komme innpå noe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2008 Defekt styreenhet for ABS'en. Jeg hadde det samme på min! Kjøpte ny og ble kvitt problemet. Eg gjort på en time å bytte...Med kaffepauser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 23, 2008 Defekt styreenhet for ABS'en. Jeg hadde det samme på min! Kjøpte ny og ble kvitt problemet. Eg gjort på en time å bytte...Med kaffepauser.. Kjøpte du din ny hos møller? Den koster jo 14300,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 23, 2008 Trenger kun elektronikkdelen, og den fikk jeg for 4500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 23, 2008 Okay, fant hele greiene på ebay til 139$ og verkstedet her holder på og se om de finner noe brukt noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...