#1 Skrevet Oktober 22, 2008 Har nullstilt (trur jeg i allefall) serviceindikatoren på min ´93 Vento etter oppskrift her på forumet. Før jeg nullstilte, blinket det "IN 02" i displayet hver gang tenningen ble skrudd på. Etter nullstillingen står det "IN 00" i displayet... Så da kommer spørsmålet mitt: er det virkelig slik at det skal stå "IN 00" i displayet hver eneste gang man starter bilen eller skrur på tenningen? Utrolig irriterende i så tillfellet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2008 ja skal lyse in00 hver gang når du starter bilen din etter nullstilling av service indikatorn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2008 og hvorfor er det irriterende? De fleste biler har jo et eller annet som spretter opp i displayet idet du starter/slår på tenninga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2008 Displays: IN00- no service is required; this is the standard display OEL- when 7500miles have been reached before the yearly service interval IN01- indicates it is time for the yearly service including oil change IN02- indicates it is time for the 15,000mile service with extra checks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2008 og hvorfor er det irriterende? De fleste biler har jo et eller annet som spretter opp i displayet idet du starter/slår på tenninga. Er jo litt deilig å ha noe å irritere seg over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2008 Displays:IN00- no service is required; this is the standard display OEL- when 7500miles have been reached before the yearly service interval IN01- indicates it is time for the yearly service including oil change IN02- indicates it is time for the 15,000mile service with extra checks Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2008 hehe,sant det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...