#1 Skrevet Oktober 22, 2008 hei, montert 3plater tilton sammens med s6 6trinns kasse.. problemet mitt er at pinnen i slavesylinderen ikke er lang nok til å få løst ut clutchen.. lager jeg en lengere pinne får jeg den f#"n ikke på plass.. noen som har erfaring på dette området? takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2008 du må få laget en adapter hylse som legges imellom utløser arm og trykkplate:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2008 Kjøp deg ett skikkelig utløser lager med slavesylinder ala dette : http://www.howeracing.com/DriveTrain/Index-Throw-HydRacing.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2008 men jeg har jo allerede laget til utløserlager og hylse til alt sammen.. jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skal gå med å lage en lengre pinne.. det vil jo fungere på samme måte som evnt å lage en hylse som er lengere.. eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2008 men jeg har jo allerede laget til utløserlager og hylse til alt sammen.. jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skal gå med å lage en lengre pinne.. det vil jo fungere på samme måte som evnt å lage en hylse som er lengere.. eller? Blir ikke helt det samme. Vinkelen på clutcharma blir feil hvis du bruker en lengre pinne istedet for å flytte fram lageret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2008 ok, forstår.. skal se litt nærmere på det der.. kjedelig og ut igjen med kassen men takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...