Noen som vet? (om det er mulig å bytte understell på GTI stoler i golf 2)

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er mulig å bytte understell på GTI stoler i golf 2?

synes jeg sitter alt for høyt i de setene som er der nå, også har jeg ett annet interiør som det er høyde justering på sjåførstolen. Er det mulig å bytte dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann raymond! viste ikke du var medlem her..

ville gjort om overskriften på innlegge litt.. enklere å se for folk som har peiling da;)

om du setter i corrado stoler , evt Golf 3 stoler så havner du lavere. det gjorde i alle fall jeg i vr6 mk2en min..

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om det er mulig å bytte understell på GTI stoler i golf 2?

synes jeg sitter alt for høyt i de setene som er der nå, også har jeg ett annet interiør som det er høyde justering på sjåførstolen. Er det mulig å bytte dette?

Understellet sitter "fast" i setene på Golf 1-2 og 3, så det går ikke å bare bytte understellet hvis man ikke kapper og sveiser.

Hvis du har andre seter fra type 2 med høydejustering er det jo bare å sette inn det.

Golf 3 har ca 5 cm bredere avstand mellom de bakre beina ift Golf 2 så der må det kortes inn for at det skal passe.

Driver nå selv og setter inn type 3 seter i en type 2:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, kunne jo satt inn vanlige golf 2 seter med høydejustering, eller golf 3 seter.. men..

jeg har et komplett nesten strøkent skinn interiør fra 86 som jeg har tenkt å bruke, men jeg synes jeg sitter litt for høyt. :-/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.