Hater når dèt skjer.. (bmw vs løftebukk)

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er noe repost men uansett.. sikkert fornøyd eier..:P

genscrap.aspx?id=11485

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bmw-caben til automote det der vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

surt,men for og se det positive i det da..der vart det jammen en bmw mindre i verden;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shit!

Bra han ikke ble skada, men leit å få den ned da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde kasta opp dersom det var min bil! : syk :

Ser ut som et "privat" verksted også.. sikkert ingen forsikring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er jo nesten så man burde kunne saksøkt produsent/selger av løftebukken for - det ser jo ut som den bakre høyre armen har knekt tvert av. Det skal vel ikke skje, eller...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som en gammel løftebukk. Sikkert ikke hatt service eller vedlikehold på en stund. Kjip sak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitat fra bimmers-forumet:

De bygget opp løftearmene med en trekloss, slik at ikke sideskjørtet skulle ta nedi armene.. Desverre knakk en kloss..Er greit å få en lærepenge, men om det finnes en høyere en der oppe, så var detta jævli unødvendig gjort..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig surt, men bra ingen fikk personskader da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei litt skeptisk nå når jeg skal ha med en løftebukk:P men satser på at nye bukker er litt tryggere:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener og huske at bilen ble rammeskeiv også.. kansje ikke så rart, når man ser på dette bildet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å la være å trekke på smilebåndet når man ser slikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei litt skeptisk nå når jeg skal ha med en løftebukk:P men satser på at nye bukker er litt tryggere:D

Hvis de har bygget opp med treklosser er det ikke akkurat bukken sin feil..

labbene til de nye bukkene har nøyaktig samme prinsipp som de gamle..

Har hørt og sett mye rart med løfte bukker, og det er viktig og bruke de korrekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bmw-caben til automote det der vel?

Det stemmer!

65412.jpg

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å la være å trekke på smilebåndet når man ser slikt.

Flere enn deg som trakk litt på smilebåndet når man ser sånn ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som også kan nevnest er at de hadde brukt 2-3 år på bilen

så hadde bilen vært færdig i relativ kort tid, så skjedde dette

De rettet opp karosseriet igjen og brukte enda mere tid på bilen. mener det stod i gatebil

bilen kosta foresten 800.000 til sammen

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=39309&postdays=0&postorder=asc&highlight=automote&start=0&sid=3a4a3ffd486a1344f7ebedc1dc5f922f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig gjennomført og pen bil husker jeg så dette er kjedelig saker. Bilen var jo flott og mye jobb og penger som er lagt ned i denne. Selv som VAG entusiast så må jeg utrykke min medfølelse angående dette..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skjedde knapt en kilometer fra der jeg sitter nå. Tror dette skjedde på gården der han kommer fra, innbiller meg at han har et lite verksted der. Bilen ble "rettet" opp igjen ja, men jeg hørte rykter om veldig my sparkel i denne sammehengen, uten at jeg skal si for mye ....:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det verkstedet er hjemme hos sivert, på gården der han bur.. det var der Automote begynte og har laget endel biler på dette verstedet..

Har selv vert der med en kompis sin Bmw, og såg at den løftebukken kunna trengt en service ;p felgene på den caben er nå i bruk på den hvite "M3'n" som Automote laget , som går i Volda og Ørsta i Møre og Romsdal !

Bmw_320_auto.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke det er noe å dra på smilebånde for men.

leit att ett slikt bygg blir most på en bukk..

Lå vel mye penger å tid i denne så.

Ang den hvite så ser den vel heller ikke slik ut mer, de stolene ble ike med bilen ved salg å den er forfalt ganske bra desverre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samma åssen bilen ser ut vel? Han som har bygd den liker den og har lagt arbeid i det. Det betyr noe for han. Han gir blanke faen i hva alle vi andre synes. For mye negativitet og latterlige utsagn på det forumet her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samma åssen bilen ser ut vel? Han som har bygd den liker den og har lagt arbeid i det. Det betyr noe for han. Han gir blanke faen i hva alle vi andre synes. For mye negativitet og latterlige utsagn på det forumet her.

Ja HELT enig. takk :) Folk må jo for F*** skjønne det at det finnes andre som syntes denne bilen er fin, uansett det finnes andre merker enn audi i verden. Mange her som oppfører seg som selvopptatte fjortisser som tror jorda spinner rundt de sin akse!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke det er noe å dra på smilebånde for men.

leit att ett slikt bygg blir most på en bukk..

Lå vel mye penger å tid i denne så.

Ang den hvite så ser den vel heller ikke slik ut mer, de stolene ble ike med bilen ved salg å den er forfalt ganske bra desverre

er en kompis som eier bilen.. de stolene var ikke med når bilen ble selgt, men nå er det Komplett M3 skinn Interiør i bilen ! forfalt og forfalt.. er ikke slik den var då den var laget , men er en rå bil og se på veien..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.