Bytte foring? - bakaksel Coupe Quattro

Anbefalte innlegg

Morn! :)

Jeg sliter med en del slakk i drivverket, men det kan se ut til at det også dreier seg om en litt slapp foring.

Foringen jeg tenker på sitter rett over "klokka" på bakakslingen (usikker på hva jeg skal kalle denne, men dere har sikkert et navn på den? :)).

Hvor jeg kan jeg få tak i en ny slik, om det nå er mulig å få tak i da selvsagt...? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.powerflex.no dele nr PFR3-107 (pos nr 7 på skisse under Coupe Quattro 1985-1996)

Orginalt tror jeg bare du får kjøpt hele "armen" og ikke bare foringen. Dette er den bakre "vertikale" foringen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var ikke dum! :)

Hadde forventa meg en mye høyere pris enn i overkant av 27 pund, men de prisene jeg har hørt er vel originale og da med "armen" som jo sikkert er med på å gjøre prisen noe drøyere.

Noen formening om det er mye arbeid å skifte denne? Ser for meg at det kan bli slit med å få av/vekk dem gamle...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne foringen har en stålhylse ytterst som gjør dem litt vriene å få ut ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne foringen har en stålhylse ytterst som gjør dem litt vriene å få ut ja.

Jeg har byttet slike foringer to ganger, jeg brukte 15min på å lage et enkelt "press" verktøy, litt varme + en skrustikke og jobben var gjort. For min del var det ikke spesielt vrient i hvertfall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med å handle fra facemotorsport.no forresten? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med å handle fra facemotorsport.no forresten? :)

Lurer også på det samme: klø :...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter at jeg la ut spørsmålet her, så søkte jeg litt og fant litt av hvert, men ingen klar beskjed om å la være å handle der! :)

Men tråden jeg leste var gammel, så spørsmålet står ved lag! ;)

Edit: For min del har jeg gjennomført betalingen, men hadde i den sammenheng vært greit med noen beroligende ord! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter at jeg la ut spørsmålet her, så søkte jeg litt og fant litt av hvert, men ingen klar beskjed om å la være å handle der! :)

Men tråden jeg leste var gammel, så spørsmålet står ved lag! ;)

Edit: For min del har jeg gjennomført betalingen, men hadde i den sammenheng vært greit med noen beroligende ord! :P

Gi en lyd vist du blir fornøyd med bestilling derifra da!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg forhåpentligvis klare å huske på! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente jeg la inn kommentar her tidligere i kveld, men den gang ei..

Det jeg skulle si var uansett at det var veldig kort leveringstid på foringen fra facemotorsport! :)

Hørte kanskje ikke stort om hva som skjedde fra jeg utførte betalingen til jeg fikk pakkeslippen i posten, men når delen(e) kommer så fort så gjør det egentlig ingenting! :P

Har ingenting vondt å si om de folka her i hvert fall! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente jeg la inn kommentar her tidligere i kveld, men den gang ei..

Det jeg skulle si var uansett at det var veldig kort leveringstid på foringen fra facemotorsport! :)

Hørte kanskje ikke stort om hva som skjedde fra jeg utførte betalingen til jeg fikk pakkeslippen i posten, men når delen(e) kommer så fort så gjør det egentlig ingenting! :P

Har ingenting vondt å si om de folka her i hvert fall! :D

Da kan en vell si at man kan bestille trykt uten noe bekymring derifra:)..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.