#1 Skrevet Oktober 23, 2008 Som topic:D Vet NBS har, men finnes det noen billigere, eller er det ikke vits å kjipe på det m.t.p passform og kvalitet? Takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2008 Hei. Eg kjøpte min på Audisenteret, dyr, men passa i alle fall 100%. E vel mulig å finne rimeligere på Ebay.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2008 Som topic:D Vet NBS har, men finnes det noen billigere, eller er det ikke vits å kjipe på det m.t.p passform og kvalitet? Takk for svar:) Har også sett etter dette i lengre tid, gi ein lyd om du finner noko, alternativet er vel org RS6, litt dyr, men ser bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2008 (endret) Hei. Eg kjøpte min på Audisenteret, dyr, men passa i alle fall 100%. E vel mulig å finne rimeligere på Ebay.? bilder? Edit: Har du på vinga her, Robert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14420687&sid=xz10cabgMilf325256&WT.svl=Link Dette er fra gamle bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2008 Hei. Eg kjøpte min på Audisenteret, dyr, men passa i alle fall 100%. E vel mulig å finne rimeligere på Ebay.? Okei, hvor dyr snakker vi her da? Limte du den på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2008 Har også sett etter dette i lengre tid, gi ein lyd om du finner noko, alternativet er vel org RS6, litt dyr, men ser bra ut! Jepp, det skal jeg gjøre:) Ja RS6 "vingen" ser meget bra ut:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 23, 2008 Det finnes bare en som er brukende, og det er org. rs6. Mange prøver å etterligne, men få eller ingen klarer. Her er delenummeret: 4B9 827 933 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 23, 2008 bilder? Edit: Har du på vinga her, Robert? Ja er vinge på allroaden og ja.. samme sort. Den eg satt på gamlebilen var org rs6. Limte den med tec7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 23, 2008 Meiner eg betalte rett over 2000 for den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 23, 2008 Alright:) Den e god:) Takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 28, 2008 http://www.vagparts.com har denne spoileren i org. RS6 til 341,66 USD. Det blir jo ca 2050,- da kan en risikere å få tollgebyr i tillegg. Skal ringe møller ILA dagen å spørre på pris:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 28, 2008 Vagparts er jo generelt dyre på deler syntest nå jeg. Du kan like godt handle her i norge nå du tar med frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...