Motorlampe - mager blanding

Anbefalte innlegg

Har fått lest ut noen feilmeldinger på bilen etter jeg fikk gul motorlampe i sommer (den forsvant etter noen dager). I følge møller har den gått for magert : eek : og derfor kom motorlampen.

Feilen er slette og alt ser bra ut, men er det noe jeg bør se videre på? Første jeg tenkte på var LMM (ikke byttet siden bilen var ny vil jeg tro) men bilen virker som å gå som den skal. Er en A4 2001 1.8T (AWT), alt er orginalt, ingen chip eller lignende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vakuumslanger og veivhusventilasjon. Dersom bilen ikke er splitter ny så er det stor sannsynlighet for at noen av disse er morkne og trekker falskluft i mer eller mindre grad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, får ta en titt.

Byttet akkurat noen morkne bremseslanger foran så hadde ikke forundret meg om det var mere som har kjent tidens tann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skru ut en plugg eller to og sjekk fargen. Er pluggen blank som fy, er det mye mulig at den går for magert. Da ville jeg sjekket saken videre. Hvis pluggene ser ok ut, så kan du senke skuldrene og kjøre med god samvittighet. Uansett så vil mest sannsynlig motorlampa tenne igjen hvis noe er galt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.