Anbefalte innlegg

Nja, skeptisk...:) Det blir bra, får håpe jeg er hjemme fra jobb da..

Mente jo mat på menyen..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, skeptisk...:) Det blir bra, får håpe jeg er hjemme fra jobb da..

Mente jo mat på menyen..:P

 

Ja det stemmer jo, det var jo mat der også...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg betalt :)

Håper det kommer 10cm nysnø på natta slik at det blir bedre feste enn i fjor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom ca 30cm sny her i natt btw :D *springe ut og starte scootern!*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var lite som skjedde her, Mange som gleder seg til vintertreffet?

Her er noen linker som dere kan se på fra i fjor, Bare å se tilbake å glede seg til i år;D

Video

Diskusjons Tråd

 

Vi trenger også hjelp til Vintertreff 2009, Så om du vil være med å gjøre treffet enda bedre så finder du info her!

Flagg Vakt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de av dere som ikke var der i fjor eller som ikke har sett banen før så er det denne banen det er snakk om:

Aspelund2009.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

steike hvor bredt boraen lå i den svingen helt til venstre der:P

:) 3kløveriet fra beddariklanen stiller i år også:) blir sikkert enda bedre treff enn i fjord (litt vanskelig å overgå da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med godt vær og nok Mintu på kvelden skal du ikke se bortifra at det tar helt av..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med godt vær og nok Mintu på kvelden skal du ikke se bortifra at det tar helt av..:)

 

Ja, sikkert...: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hveeeeeeem har lagt vintertreffet samtidig som åpningshelga på riksgrensen!!??: gråter :: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok Riksgrensen som har lagt åpningshelga samtidig som vintertreffet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble orntlig søkkfortvilt her nå! Tidenes dilemma når jeg akkuart har handla ny scooter.. :( Vi er jo ca en hel busslast som skal til riksen den helga..

 

Hvordan blir det om jeg sender brodern nedover med min bil? Han er strengt tatt ikke medlem da, men sånn siden jeg allerede har betalt? (om det blir riksen og ikke vintertreff)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette må være årets flause...? Med så lite arrangemang for motorinteriserte i Nord, og så klare å få dette på samme helg...

Jaja, valgets kval....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette må være årets flause...? Med så lite arrangemang for motorinteriserte i Nord, og så klare å få dette på samme helg...

Jaja, valgets kval....

 

Dato valget blei tatt ifjor, så det må isåfall være fjorårets flause:)

 

Kan vel med hånden på hjerte si at ingen har tenkt på dette da vi også hadde treffet samme helg som ifjor, og da var ikke dette et problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det om jeg sender brodern nedover med min bil? Han er strengt tatt ikke medlem da, men sånn siden jeg allerede har betalt? (om det blir riksen og ikke vintertreff)

 

Det skal nok gå fint

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom helga ikke passet for folk pga. andre arrangement hadde det vært fint om de som var klar over disse, kunne kontaktet oss i styret tidligere. Men, men, slik er det nå da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Just remember it next year.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det handler om prioritering :)

 

-Ellers, blir banen som i fjor, eller åpnes den midtre delen opp i år?

Ellers forandringer fra i fjor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banen blir slik som ifjor. Dette fordi det ville innebært kryssende trafikk dersom "breisladd-svingen" (ref. midten) skulle vært åpnet. Det ville også blitt behov ytterligere 2 flaggposter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kryssende trafikk? Hvor da? Om en tar til venstre inn i bredsladden (dvs at man kjører motsatt vei av konkuransen i fjor) så blir det ikke noe kryssing? Mulig 1 til flaggpost men.. eller har jeg tenkt helt feil her nå? Tenker at dess lengre banen er, dess større plass mellom bilene. Eventuelt flere biler på benen samtidig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kryssende trafikk? Hvor da? Om en tar til venstre inn i bredsladden (dvs at man kjører motsatt vei av konkuransen i fjor) så blir det ikke noe kryssing? Mulig 1 til flaggpost men.. eller har jeg tenkt helt feil her nå? Tenker at dess lengre banen er, dess større plass mellom bilene. Eventuelt flere biler på benen samtidig.

 

 

Vi skal kjøre samme løype som ifjor pga den knappe venstresvingen inn til breisladden som kan skape kø eller at noe ikke klarer å bremse å da enten krasjer eller må fortsette rett frem slik at du da for et kryss. Har også litt med at 50% av dem som kjørte breisladden ifjor gikk rundt. Det vil si at hver runde som kjører der det ca er 9 biler på banen så går 4,5 biler rundt, altså det tar lengere tid og det skaper mer kø. Det at det tar lengere tid er også ikke bra da vi blir flere biler på banen i år enn ifjor. Visst vi evt skulle hatt med breisladd svingen så måtte det kun blitt 2 runder og ikke 3 slik som sist. Og ikke minst pga at vi må ha ekstra flaggvakter.

 

Så for i år blir det dessverre ingen breisladdsving.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det snart en mnd igjen!

 

Vil anbefale alle som vet at dem kommer til å forhåndsbetale! Da går det fortere i registreringen på banen og du er sikret plass!

 

Se første post for mer info!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt informasjon:

 

Vi jobber med å få opp vår faste Instruktør Roger Sandberg på våre Hovedtreff og Vintertreff. Og nå muligens til Vintertreff Nord.

 

For dere som ikke kjenner til Roger Sandberg, så er dette klippet fra Wikipedia:

 

Roger Sandberg (født 1959). Er en norsk motorsportsutøver fra Flisa i Hedmark. Han har kjørt både rally, rallycross og asfaltracing. I rallycross ble han blant annet Europamester for lag, mens han de siste årene har kjørt langdistanseløp på Nürburgring i grenen asfaltracing.

 

I 2005 startet han teamet Olrud Mobil 1 Racing sammen med Håkon Schjærin og Atle Gulbrandsen.

 

Roger er en meget dyktig instruktør og har vært til god hjelp for klubben vår i lang tid!

 

Dette er ikke helt klart enda, da Roger må sjekke datoen om han er opptatt eller ikke. Vi krysser fingrene for at datoen passer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.