#26 Skrevet November 17, 2008 så da er det bare å fylle tanken, ta med godt humør, gjøre klar Quattroen og komme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 17, 2008 PRISER FOR BANEKJØRING: - 200 kr for medlemmer - 300 kr for ikke medlemmer - 400 kr for full pakke med overnatting, middag og banekjøring!! Visst du vil være med på middagen koster det 100 kr, og det fikser vi på treffet. Så det vi skal betale over konto er kun for kjøringa? hva vil da skje vis noen betaler for middagen over konto nå? får man en slags kvittering for at man har betalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 17, 2008 Så det vi skal betale over konto er kun for kjøringa? hva vil da skje vis noen betaler for middagen over konto nå? får man en slags kvittering for at man har betalt? Visst du skal kun kjøre på bane så skal du KUN overføre for banekjøring, altså 200 kr. Visst du har lyst å betale 100 kr nå for middagen så overføre du 300 kr der du skriv at 200 kr er for bane kjøring og 100 kr for middag. Alt står forklart i første post! Alle får en PM når pengene er registrert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 17, 2008 Da har jeg betalt Hvem er det egentlgi vi betaler til sin konto? Har lokallaget et en egen konto? Tenkte på det da nettbanken ville ha navn på mottaker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 17, 2008 Da har jeg betalt Hvem er det egentlgi vi betaler til sin konto? Har lokallaget et en egen konto? Tenkte på det da nettbanken ville ha navn på mottaker.. Ja er en egen konto til klubben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 17, 2008 da har jeg og betalt.. håper på å ikke ødelegge bilen før det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 18, 2008 Ja da va pengan overført! Håpe det bi rekti så bra på treffe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 19, 2008 Ja da har vi begynt å merke trykket. Visst denne farten av innbetalinger holder så er vi fullbooket før jul:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 19, 2008 Kommer det liste med påmeldte her i tråden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 20, 2008 Kommer det liste med påmeldte her i tråden? Kommer en liste iløpet av Januar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 20, 2008 Da var man påmeldt. Håper jeg får kjøpt meg bil før treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 25, 2008 Takker for alle påmeldte til nå! Men til dere som ikke har meldt dere på enda, Do it Just do it:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 25, 2008 Alle får en PM når pengene er registrert. Har ikke fått PM, har min betaling blitt registrert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 25, 2008 Har ikke fått PM, har min betaling blitt registrert? jeg har ikke fått tid å sjekke innbetalingene enda. Men dere får pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 27, 2008 Da skal alle som har betalt fått pm. Det begynner å bli trangt om plassen. Så folkens meld dere på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 3, 2008 ååååå.... h... må få skrapa sammen nåkka penga her så jeg kommer meg dit i år også kanon treff sist gang:D må bare få motor i bilen så skal pines denne gang;) mange plasser igjenn? =/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 3, 2008 ååååå.... h... må få skrapa sammen nåkka penga her så jeg kommer meg dit i år ogsåkanon treff sist gang:D må bare få motor i bilen så skal pines denne gang;) mange plasser igjenn? =/ Er enda ok med plasser igjen. Fortsetter vi i dette tempoet så regner jeg med vi er fullbooket med 70 stk som skal kjøre på banen ca 1. januar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 17, 2008 (endret) Her er lista for de som er påmeldt til nå! Lista vil bli oppdatert jevnlig. Om dere har betalt å ikke ser navne deres på lista etter et par dager, Så send meg en pm! Meld dere på å ha det artig på Aspelund 21.Feb Kim Jøran Antonsen Hellvig Rune Martinsen Audun Stokkan Truls Olsen Lars Andreas Haugli Jan Henrik Nygård Preben Hanssen Geir mydland $øyvik Jørgen "Samuelsen" Gerhardsen Børge Hansen Jørgen Hagrup Niklas Wright Mats Remi Nordheim Steffen Nilsen Tom "Samuelsen" Bakkland Kent Robin Nilsen Thorstein Rydland Tor Steve Gulljord Bendiksen Jørn Antonsen Anders Pettersen Jørgen Andreas Enoksen Bjørnar Beddari Hallvar Magnus Mathisen Jan Sturla Hegre Rolf Arne Marthinsen Tom Einar Pedersen Ruben Andreas Naustvik Dahlberg Ken Arne Brox 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Desember 18, 2008 15 stk. 55 plasser ledig da! Gleder meg som en unge jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Desember 18, 2008 15 stk. 55 plasser ledig da! Gleder meg som en unge jeg! For å sette det i perspektiv hadde vi ingen påmeldte ifjor på denne tiden, og da kom det rundt 50 biler (brorparten betalte i innslippen på området). Det begynner nok å fylles ganske godt når vi nærmer oss starten av februar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Desember 18, 2008 (endret) Skjønner ikke helt hvordan jeg ikke har sett denne tråden før nå, men jeg har hvertfall betalt, og krysser fingrene for at jeg ikke er på jobb den helgen... Blir overnattinga/maten på samme sted som sist eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Desember 18, 2008 Blir overnattinga/maten på samme sted som sist eller? Hvor er den samme plassen som sist? tenkte bare siden jeg ikke var der i fjord, så er det jo alltids greit å få mest mulig info.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Desember 18, 2008 Overnatting/mat blir på Finnsnes Motell. Dette er en campingplass (med mange hytter) som ligger 5 min kjøring fra banen, mot Finnsnes sentrum. Samme plass som i fjor med andre ord! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Desember 18, 2008 Hva står på menyen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Desember 18, 2008 Hva står på menyen? Pils, fisherman, minttu hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...