Anbefalte innlegg

Hva med å strø litt i år :) haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgen:

Kom til å tenke på en liten ting... Overnatting fredag->lørdag, mulig å fixe det? Tror ikke jeg gidder å stå opp kl. 04.30 for å nå fram til kl. 10...

Dette gjelder jo kanskje flere enn meg også vil jeg tro...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgen:

Kom til å tenke på en liten ting... Overnatting fredag->lørdag, mulig å fixe det? Tror ikke jeg gidder å stå opp kl. 04.30 for å nå fram til kl. 10...

Dette gjelder jo kanskje flere enn meg også vil jeg tro...

 

No Problemo!

 

Vi i styret er allerede der, så jo fler jo bedre:)

 

Treng bare en oversikt hvor mange dere blir og om dere vil ligge i samme hytte: doggy :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No Problemo!

 

Vi i styret er allerede der, så jo fler jo bedre:)

 

Treng bare en oversikt hvor mange dere blir og om dere vil ligge i samme hytte: doggy :

 

Har ingen aning hvor mange vi blir, må se litt senere, men det blir hvertfall meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer ivertfall 2stk herfra fredag.. ikke sikker på om brørn ska værme då. i værste fall bi vi 4-5 på fredag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen. Er enda noen plasser igjen :) Så er bare å melde seg på ;D Info i første tråd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer ivertfall 2stk herfra fredag.. ikke sikker på om brørn ska værme då. i værste fall bi vi 4-5 på fredag:)

 

Blir ordnet hytter til Beddari guttene og ei hytta til finnmark fra fredag til søndag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ordnet hytter til Beddari guttene og ei hytta til finnmark fra fredag til søndag!

 

Snadder...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt informasjon:

 

Vi jobber med å få opp vår faste Instruktør Roger Sandberg på våre Hovedtreff og Vintertreff. Og nå muligens til Vintertreff Nord.

 

For dere som ikke kjenner til Roger Sandberg, så er dette klippet fra Wikipedia:

 

 

 

Roger er en meget dyktig instruktør og har vært til god hjelp for klubben vår i lang tid!

 

Dette er ikke helt klart enda, da Roger må sjekke datoen om han er opptatt eller ikke. Vi krysser fingrene for at datoen passer:)

 

 

 

Da er det avgjort, Roger kommer opp til dette treffet!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det her blir spennende :) Ser fram til den dagen der altså!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det 14 dager igjen til et av de største vintertreffene i Norge!

 

Håper så mange som mulig har muligheten til å komme, å gjerne tar med seg bekjente for å se på:)

 

I år så blir registreringen til å skje ved innkjøring til parkeringsplassen/området og vi starter kl 0900 med innslippet. Her er det viktig at du som står i kø har alt klart (Førekort, penger visst du ikke har forhånsbetalt og godt humør) til registreringen. Visst du har forhåndsbetalt kan du ta med deg kvitt på det, men er ikke nødvendig da vi har liste over alle.

 

Det er mange som skal ligge over hele helgen fra fredag til søndag, og her begynner det å bli fullt! Så visst du skal ligge over så anbefaler jeg deg å forhåndsbetale (se første post) slik at du er sikret overnatting.

 

Området blir bedre merket i år med store gule plakater slik at det er lett å se hva som er hvor.

HUSK Å TA PÅ DEG GODT MED KLÆR!!! DET BLIR KALDT:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer noen stk fra sør-nord norge på fredag er planen, ingen av oss har meldt oss på enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer noen stk fra sør-nord norge på fredag er planen, ingen av oss har meldt oss på enda.

 

Morten. Info i første post ;) Bare å peise på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah, dette blir kjempegreier boys!..

Så kaldt som mulig satse æ på, piggfritt i år :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaldt = Godt feste : smil :

 

vil jo ikke ha så mye feste.. :P skal jo kose oss.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah, dette blir kjempegreier boys!..

Så kaldt som mulig satse æ på, piggfritt i år :/

 

Håpe på 1 meter pudder, kjøre 57 kam...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fortsatt ledige plasser igjen ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske nytt medlem, åsen er inmelinga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håpe på 1 meter pudder, kjøre 57 kam...:)

 

hehe! Enig der Jim! Synd det blei samme helga som åpningshelga, vest ikkje hadde eg garrantert møtt opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske nytt medlem, åsen er inmelinga?

 

Står i første post i denne tråden, men legger det like greit på denne siden og :)

 

DET BLIR I ÅR ET MAKS ANTALL BILER SOM FOR KJØRE PÅ BANEN! DET ANTALLET ER 70 BILER!! Første mann til mølla prinsippet!

 

PRISER FOR BANEKJØRING:

 

- 200 kr for medlemmer

- 300 kr for ikke medlemmer

 

- 400 kr for full pakke med overnatting, middag og banekjøring!!

 

Visst du vil være med på middagen koster det 100 kr, og det fikser vi på treffet.

 

Treffet er den 21. Februar som er en lørdag!

 

Da er betalingsinfo klar:

 

Overfør riktig sum til kontonr: 9722 27 91662

 

OG MERK BETALINGEN MED NAVN OG HVA DU BETALER FOR F.EKS KUN BANEKJØRING!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det høyt nivå, eller går an å komme som amatør?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.