#1 Skrevet Oktober 23, 2008 Hei.. Motor oppset: K04 turbo med originale dyser som er makset og det andre tilbehøret som er nødvendig. Jeg har hatt trøbbel med passaten ei stund nå hvor den fjusker (jevn fjusking og høres ut som en VR6 hehe) ved en viss belastning. (0,3bar). Men nå trur jeg kanskje at jeg vet "hva" som er problemet men trenger å vite dette sikkert. Problemet: Når jeg gir gass og passerer 0,3 bar så begynner den å fjuske, men dette gjelder bare når bilen er varm... Når den er kald og jeg prøver å dra på så kan jeg passere 0,3 bar og videre med bare noen få nøkkinger. Så d jeg lurer på er om det kan være dysene mine som er problemet? For når den er kald så hjelper jo choken å pøse på med bensin, og når den blir varm så er det umulig å passere 0,3bar uten at den fjusker konstant. selv om jeg drar på jevnt. Mvh Bjørn-Tore K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2008 lenge siden du har skiftet luftmengdemåler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2008 Resonemanget ditt med choke som du kaller det kan være motsatt oxo, En kald motor kan gå rent til den blir varm, da er det en mulighet for at den får for mye drivstoff Her skulle du hatt den måleren jeg har for salg, da kunne du på en grei måte sett om du kjører for rikt, og samtidig kontrollere bilens egen lamda mot denne uoriginale som følgere med måleren min. De burde jo vise likt..... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=136527 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2008 er ei stund siden jeg har byttet lmm-en ja, men har hatt den til rensing flere ganger. men man vet jo aldri for d kan være mange muligheter.. Ang den lambdaen du selger, hvordan kobles den mot bilens original lambda pllugg og kan den brukes på 1.8T APU maskin?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2008 Testet med Vag-com? Kan være coiler som tuller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...