Reg reim intervall A4 2004/05

Anbefalte innlegg

Hei. Har et spm angående registerreim bytte på A4. I følge Møller er dette en 2005 modell

Registert i 10.08.2004. Motor 1,9 TDI 115 hk. I følge intervall skal denne byttes på 120.000km og det er ikke angitt antall år. Møller mener jeg kan kjøre 120.000km. Noen som vet mer om dette? Modellene før hadde vel 90,-km eller 5 år.

Kan jeg trygt kjøre til 120,-km eller bør jeg bytte på 90,-km

1.9 TDi Diesel Avant 116 06.04-12.04 BKE

Modell: A 4 Avant (8E5,B6), 01-04

KW: 85

Volum: 1896

Sylinder: 4

Karosseri: 8E5/B6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står i service heftet ditt. Bare å slå opp og se på aktuell modell og motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Serviceheftet er greit nok. Men det er lagd når bilen var ny. Da fantes det ikke erfaring med holdbarhet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar denne opp da servicheftet mitt er på tysk og jeg fatta nada av det som sto der..

Motor kode AVF

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det følges en onlineliste som stadig oppdateres på skiftintervaller hos vag. Ditt lokale merkeverksted har denne listen tilgjengelig i sitt intranett. Den er den eneste lista som til enhver tid er riktig. Om de har sjekket denne, så kan du slavisk følge den infoen, Ingen fare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.