#1 Skrevet November 5, 2004 Jeg har akkurat kjøpt Børge Lynnes sin 80 med 10v turbo motor i, og nå har den begynt å fuske litt når motoren når arbeids tempratur. Den nøkker lit når jeg kjører i normalt tempo, men det forsvinner når jeg gir fullt pådrag. Motoren skal være tilnærmet original, men trykket er justert opp til 0,8 bar. Jeg har foreløpig lite kjennskap til disse motorene, så alle forslag til hva dette kan være mottas med stor takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2004 Jeg kan jo svare siden jeg har bygd den... Juster på ventilen, da forsvinner nok fuskingen... ..Og en anna ting, ikke stol helt på hva ladetrykksmåleren viser! Gi meg en tilbakemelding om du ikke får til!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2004 Stikker ut en tur nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2004 Justerte litt på ventilen og det ble faktisk litt bedre, men den ble ikke helt borte. Merker det veldig godt hvis jeg står stille og ruser opp motoren til 1500 rpm, da går den veldig urent. "Hakker" liksom litt. Flere forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2004 Hmmm... Prøv å skifte plugger. De som står på, er ganske nye men alikavel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...