#1 Skrevet Oktober 23, 2008 Hvordan blir det når man monterer sideskjørt på bilen med tanke på dørlistene? Feks på min a4 så har jeg s-line dør listene. Kan disse stå på om jeg monterer sideskjørt eller hvordan fungerer dette? Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2008 Hvordan blir det når man monterer sideskjørt på bilen med tanke på dørlistene? Feks på min a4 så har jeg s-line dør listene. Kan disse stå på om jeg monterer sideskjørt eller hvordan fungerer dette? Mvh Børge Du tenker på de S-Line innstegslistene du,Børge? De må vell muligens ta bort ved bytte av sidekjørt ja,men er ikke sikker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2008 Du tenker på de S-Line innstegslistene du,Børge? De må vell muligens ta bort ved bytte av sidekjørt ja,men er ikke sikker.. Nei tengte på di som er nederst på utsiden av døra, mulig jeg forklarte dårlig ;p. Innstegslistene er vel ikke noe problem når da disse er høyere opp en toppen på sideskjørtene vil bli? Tengte på disse Kan disse beholdes ? Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2008 Jaja,de kan sitte der. Sideskjørtene går jo ikke utenpå dørene. De går under dørene/S-Line listene. Men er mer usikker på de innstegslistene jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...